taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 29. Februar 2012

U ognjilu ljubavi...






U dolini smaragdne rijeke,
na obroncima zemlje dobrih ljudi,
među čokotima crnoga vina,
na suhoj grudi tvoga djetinjstva
zagrlismo tišinu,
osluhnusmo jecaj vremena,
dotaknusmo vječost.
Grlio si tankoćutnošću svojih dlanova,
ljubio nježnošću usana,
pretakao medovinu neprocjenjive vrijednosti
u moja njedra,
ispijao nektar čujnosti iz mojih uzdaha.
Svaki naš pokret se oslikavao
na putokazima vječnosti.
U zagrljaju duše i tijela
osluhnuh bezglasje sreće.
Tihovali smo tihanim govorom ljubavi,
smijali se jecajem tišine,
voljeli urlikom bezriječja,
izgarali ognjilom strasti,
gasili žeđ pod slapom sanja
u dolini zelene rijeke.
Na vrulji istine uronih u kaplju promjene,
oćutih žigosanje trenutka spoznaje,
smislenost u besmislu nepostojanja,
besmislenost u iluzijama,
otkrih istinu
u
ekliptici nutarnjeg sunca,
u rađanju na levantu i
umiranju na zapadnom nebu,
u savršenoj putanji našega nesavršenstva.
Naslutih vrtloženje zlatne niti između nas,
oćutih zagrljaj svjetla i tmine,
noći i dana,
sutona i svitanja,
susret tebe i mene
u pjesmi ljubičastog srcorzorja,
u ognjilu ljubavi,
u plamenu svijeće na oltaru vremena,
u titraju vatre na ognjištu žudnji,
na stazama ka zvijezdama,
tvom putu k meni.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
 

Keine Kommentare: