taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 6. Januar 2012

Rhapsody in blue...





Rapsodija u plavom je svijet titrajućeg sna u kojem stoluju čarobnjaci. Na obroncima svitanja uranjam u azur lijepih snoviđenja i ispijam nektar iz čaše trenutka. Sretne li budnosti u zanosima virtualnih duša koje sudjeluju u skladanju tog zagrljaja ljubavi, znanja i vjerovanja. Zanesena titrajima tkiva sretnog vremena, trenutka u kojem povjerovah u oprost besmislenosti, iznenada oćutih tupu bol. Osjećanje osjećaja nije lako amputirati iz svijesti, ono ostaje oslikano u moždanim vijugama kao osjećajna slika i poslije nasilnog "kirurškog" zahvata postaje fantomska bol koju nosimo cijeli život u duši. Tražila sam uzrok tom odumiranju tkiva. Nisam ga pronašla. Pokušavala sam otkriti razlog nekrotiziranja staničja zajedničkog vremena. Nisam ga pronašla. Nutarnji rapsod me ljubavnom baladom pozva na trg cvijeća. U mirisima tek začetog proljeća  prepoznah oči boje sna, osjetih ljepotu ljubavi, vratih se poeziji i uronih u još jednu dimenziju, dimenziju bezvremene sreće. Spoznah komplementarnost onoga od čega sam sastavljena. Tijelo u kojem se nalazim postade moja misao i moj osjećaj, ideja s kojom u isto vrijeme mogu biti i tu i tamo, osjećaj koji u meni iskri valove oceana duše i kristalni prah tijela, san otaca kvantnoga svijeta koji tek naslutiše mogućnost istovremenosti. U ovom novom vremenu postajem paketić kvantnoga svijeta, osjećam kvantno stanje sebe same i teleportaciju latica mog kristalnog cvijeta. Energija koju osjećam ulazeći u svilenkasto svitanje svijesti je jedna velika, ujedinjena kreativna misao, bezvremeni zagrljaj duše sa dušom svijeta. Čujem melodiju, zov slobode u sebi, osluškujem rapsodiju boja, zvuk koji se javlja u sretnom trenutku u kojem moja čežnja dodiruje grmove zrelosti i ubire plodove saznanja iz krošnje spoznaje svih prošlih godina. Taj zvuk me odnosi na planetu Maloga Princa, na zvijezdu na kojoj sunce nikada ne zalazi. I tada sam sigurna i sretna, jer svako lutanje ostacima života završava na krilima raspjevanog rapsoda, uvijek se sretna vraćam kući i  znam da su sva moja sjećanja izrasla iz predivnih snova koje već godinama budna sanjam.

Keine Kommentare: