taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 1. März 2012

Lucida intervalla...




Na rondou želja, na karuselu žudnji, u smiješku dolazećeg jutra i suzi rastvarajućeg neba spoznah tajnu tvoje sanjivosti, uronih u mirakul tvoje  budnosti. Zadržao si me na dlanu tvog vremena i odjenuo snagom tvoje srčanosti, žarom tvoje plamteće uzlaznosti  ka vrhuncu žuđenih zagrljaja, ka Nikinom stijegu pobjede nad grizodušjem. U ovoj spiralnoj igri uzlijetanja ka suncu vodiš me Dedalovim labirintom da preživim tminu koridora straha koji se ispreleću i zatvaraju puteve ka središtu bića. Daruješ mi zlaćanu nit kojom slijedim metafiziku tvoga uma i provlačim se tišinom prostornosti koja me je dugo, predugo odvajala od vremena. Oćutih izrastanje quinte esencije na izvorištu srcozorja u središtu labirinta. Čega sam se bojala? Minotaurus je ostao uspavan u legendi, nisi mu dozvolio da se  probudi u našoj priči. Proveo si me kroz Danteove krugove i darovao mi Empirejsku ružu vječne ljubavi. Pokazao si mi bojno polje na kojem su ratovi davno završili. Ratnici tmine su pokopani, ostali su smo grobovi na kojima  niću pupoljci kraljice cvijeća kao sjećanje na vihore s kojima sam se borila.  Osjećam te u lahoru koji skida suze sa obraza i pretače ih u pehar iz kojeg ispijamo opojno vino sa Dionizijevih bakanalija.  Stojimo na žalu i gradimo kule od pjeska u kojima žive oni Mi iz vremena viteških udvaranja. Stavljaš me na Veronski balkon i uvlačiš me u ljubavne dijaloge.  Na dlan ti slijeće ptica pjevica, slavuj koji objavljuje strast naših noći. Volim tvoje ludosti u kojima pronalazim osmijehe tvojih praotaca. Vidim ih kako sjede uz oganj vatre rodoslovlja. Pucketanje vatre se iskri  u njihovom očima kao zvjezde na beskrajnom nebu, a noćne leptirice im donose znakovlje ljubavi o kojoj puna srca pričaju. Ćutim, ljubav je lebdjela u zraku i titranjem nebeskog vretena  uranjala u genom dobrih ljudi. S tog ognjišta je iznjedrena dobrota tvoga bića, tajna šifra tvog postojanja, čarolija našeg mahnitanja u dvoje. Kako sam sretna, bezgranićno sretna u ovoj ludoriji koju nazivamo život. Lucida intervalla, svjetli trenuci u suhoparnosti svakodnevice, nas uzdižu iznad sfera lukrativnog postojanja i daruju nam neprocjenjivo bogatstvo bivstvovanja. Volim tvoje odlaske u paralelne svemire iz kojih donosiš uzvišene nemire i slijevaš ih, kao jantarno jezero, u Saharu iz koje se uzdigao prvi čovjek i poveo nas ovo luckasto putovanje ka zvijezdama.


 

Keine Kommentare: