taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 1. März 2012

Traje još uvijek...






Traje još uvijek, nečujni šapat vremena,
dvije riječi zastale u beskraju, u jecaju tišine
u žudnji kristalnog sjaja.
Traje još uvijek
urlik ranjene ptice u šutnji srca,
a riječi ljubavi izranjaju
iz magle strahova.
Lepršavi leptiri donose kristale
tvoga postojanja.
Volim te.
Čujem tvoj uzdah
u mirisu jasmina,
u mistralu iznad grada vjetrova,
u kristalnim suzama neba.
Ljubim te,
osluškujem jecaj ranjenog grla
u nezaustavljivoj nježnosti
žubora rijeke života.
Otopili smo tuge u kristalno jasnom
izvoru davnih uspomena i
prosuli sjemenje novih ruža
u purpuru svitanja sna.
Dotiče me tvoj osmijeh
kao leptir laticu tek začetog pupoljka,
miluje me mirisom bezvremena
i sonatom od snoviđenja.



Keine Kommentare: