taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 29. Oktober 2011

Pobjeda ljubavi...






Luna, slična starinskom zlatniku, je češljala svoju zlaćanu kosu češljem s kojeg je pljuštala kiša krijesnica i osvijetljavala Elizejska polja sretnog trenutka. Sjedila sam u sjeni nebnice i promatrala tu čaroliju noći. Iz mjesečeve zrake i kapljice rose je izronio leptir i sletio na moj dlan. Sretna osjetih lahorasti treptaj svilenih krila koja postadoše ruke koje me zagrliše i odnosoše u san. Ulazim u opatiju koja se krije među mjesečevim zrakama. Sa zvonika bruje kasne noćne ure. Sklad zvukova me zatravio u žudnjama. Slutim nježnost privida koji izranja iz svilenkastog tkiva snenosti i obznanjuje uzašašće ljubavi. Drhtava ona slijeva kristalne kapi tijelom i odjeva nas odorama strasti. Ležimo na doksatu iluzije i promatramo zvjezdano nebo i osluškujemo zov uspavanog jezera. Val se oglašava pjesmom vilenjaka. Poziva nas u trokut vatre, zemlje i zraka, u okrilje pjene koja svojim rukama miluje vlati trave pod našim tijelima. Noć je trajala ljepotom ljubičastog satena koji je povezivao suton i svitanje. Ta prelijepa opatija, svetište utkano u privid sna, nas je branila od urlika utvara koje su se skrivale pod kuplom i zazivale oluju. Čuli smo krik prestrašene ptice. Odlepršala je protjerana lelekom ropkinje. Mrklinom noći je odjeknuo vapaj siluete zla. To nesretnica oplakuje svoju izgubljenu dušu, začuh šapat istine. Osjetih strah. Luna se na tren skrila iz oblaka, a vjetar je jadovno jecao slično ždralu koji pod pljuskom zla bdije nad ljubavi.  Puknula je žica nebeske lutnje, uzdrhtale su ranjene strune jednog vjerovanja, ruka nevidljivog čarobnjaka je okrenula list brevijara estetike koji je ležao pored moga uzglavlja. Budnost se uvlačila u svijest i ja oćutih kako  gatarske spodobe nestaju u bezdanu vremena. Otvorih oči i vidjeh tvoj osmijeh na svilenom jastuku pored mene.  Luna je polako tonula ka obzorju budnosti dok se oknom moje duše slijevala milina rapsodije svitanja. Čuvarica njena hrama se nasmiješila i objavila pobjedu ljubavi. Danica je oglasila srcozorje u našoj dubravi.
   




 

Keine Kommentare: