taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 5. September 2011

Gledao si me očima snova...






Gasne dan, jedan od mnogih koje preživjeh plivajući uz rijeku vremena. Pjesme koje napisah nestaju u oluji ruža, prestaju na margini ovoga sretnog trenutka punog lepršave tajanstvenosti izvorišta vilinskog sjaja i slijevaju se slapom sreće u đulistan novog sna.  Gledao si me očima snova i ja se prepoznah u dubini tvoga pogleda, oćutih proticanje pjeska vremena kroz prste ovoga ovdje i ovoga sada, u slijevanju nebeske rijeke u ovo ovdje i ovo sada. U kristlnoj suzi neba vidim konture sreće i praznine punim toplim zlatom izgnjećenim iz saća vječnosti. Lutam rešetkom života i ubirem kapljice meda iz tvoje pjesme kojom si u sjećanju ovjekovječio clownovo lice, zaokružio ga u krugovima poezije vode i plesom istine zaustavio na sceni ljubavi u treptaju svemirskog oka. Vidim tvojom rukom ispisane hijeroglife sa zidova egipatskih piramida. Živio si u vremenu osamnaeste dinastije i čekao na rubu pustinje da izronim iz kapljice rose na zrncu pjeska vremena. Došla sam dokotrljana biserima sa žala ljubavi, ukorijenjena u zagrljaj pjeska i pjene, sjedinjena sa savršenim redoslijedom događanja istina. Nježnim osmijehom si skinuo sjenu prošlosti sa mojih očiju i uveo me u tajnovito trajanje na obroncima vječnosti. Potopih snove u more rađanja i zagrlih život zaustavljajući kotrljanje vremena u vihoru nepostojanja. Zastadoh kraj fontane svjetlosti, začuh tonove nebeskog pijana i uronih  u zemlju tvoga djetinjstva, vilinsku zemlju vječne sreće, u Arkadiju na obroncima smaragdne rijeke, u svijet vječne ljubavi.




Keine Kommentare: