taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 28. September 2011

Na suhozidu sna...






Na graničju između sna i jave, uz suhozid na padinama Empirejskih polja iznikao je cvijet čudesnih boja, nepostojećih boja, mojih boja. Izrastao je u krajišnika koji me je branio od noćnih utvara. Noć je odlazila tihanim korakom i nestajala u osvitu budnosti. Osluškivala sam muziku nebeskih sfera u kojima  se zrcalila božanska geometrija. Iznenađena ljepotom arhitekture svemira prepustih kormilo svjesnosti srećonautu koji me je odnosio ka zenitu tog predivnog privida. Ogluših na vapaje nutrine koja je očekivala svakodnevnu porciju izvanje snage. Oslijepih na svakodnevnu vrevu i kovitlanje nepotrebnih misli. Utonuh u konture obsjene koja se kao fata morgana u dalekoj pustinji iskrila pred oknima srca. Isušena zemlja je titrala bolom i ja zalijevah njene rane suzama nutarnjeg neba. Osjetih bujicu vode koja se slijevala u ponornice i izranjala kao dragulji u vrulji spoznaje. Čujnost se budila dodirujući osjećaje i pretačući ih u odraz sreće. Oćutih romor mjesečevih kapi na  oknu srca. Otvorih oči i spoznah da sam cijeli jedan dan odsanjala budnost u okrilju zlatne hostije i otajstva neba. Luna mi se nasmiješila zrcaljenjem u kapljici vode na dlanu koji pružih da zaustavim nadolaženje stvarnosti. Promatrala sam njen osmijeh koji se preobražavao u kristal ametistnog sjaja  koji krštenjem dobih na dar. U dubini tog amuleta zasjaše oči boje sna.

  


 

Keine Kommentare: