taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 13. September 2011

Peto godišnje doba...




Bila je duga zimska noć, noć beskrajnog traženja puteva ka izvorištu sna. Koračala sam turobnom šumom punom leptirastih osjećanja koja su me preobražavala u Dafnu koja je bježala od ljubavi. Poželjeh postati lovor isprepleten oko praskozorja davno zaboravljenih nemira. Na oltaru jutrenja vidjeh kako se svjetlost pretače u dva jantara u kojima prepoznah uzdrhtalost preplašene leptirice. Pružio si dlan i ja na njemu prepoznah sedef iz kojeg se rađalo biserje nedosanjanog sna. Tvoja ljubav je lazaret srcu, čarobni brijeg duši, prihvatilište prognaniku iz privida i sanja.Tvoje biće je ustolićenje dobrote, zamak pun čarolije, odaja mirakula u kojoj se objelodanjuju istine ispisane na smragdnoj ploči vječnosti.Ti si osmijeh neba pretočen u veselog pajaca, u kralja bez krune, u zaštitnika moga imena i mojih lovišta. Boginja lova i čuvarica Lunina hrama je u tebi pronašla izvorište žuđenih privida. Ispred okna moje duše se širi prostor bez godišnjeg doba. To je svijet cvijeća, mirisa, leptira, osjećanja i muzike. Ćutim mi živimo priču i volimo snove.
"
Volim tvoje ime" govoriš mi jezikom ljubavi. "Ti voliš boginju u meni" rekoh tiho. "Ne, ja volim sjećanje na nju, jer to je uvijek novi trenutak vječnosti u tebi" odgovaraš osmijehom.  Na granici čujne čulnosti osjećam našu ovjenčanost sa životom, naše peto godišnje doba u kojem ne postoji prostornost vremenosti, kojem cvijeće vječno miriše, a leptiri treptajima krila stvaraju oluje koje raznose pelud ljubavi i oplođuju naša osjećanja. Tu se tonovi sonate nadolazećoj zimi slijevaju u simfoniju sreće.

http://umijece-vremena.blogspot.com/ 




Keine Kommentare: