taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 2. September 2011

Otkinuće...





Putovali smo vremenom, lutali eonima u kojima su svitanja rađala ljepotu sutona u kojima smo promatrali otkinuće tugaljivih slutnji o prolaznosti i vječnost zagrljaja duše i materije. Bili smo pioniri besprostora, srećonauti bezvremena, bili smo djeca cvijeća i stvaraoci radosti. Lebdjeli smo galaksijama sna i zaobilazili puteve na kojima su bili ispisani sotonski stihovi iznjedreni iz bezdana demonskih duša. Zaustavljali smo se na pješčanim plažama dobronamjernika i s njima uranjali u bespuće snova tražeći bisernice koje smo darivali slučajnim prolaznicima zvjezdanim stazama. Upisivali smo poeziju srca u pješčane sprudove vremena i pretakali ih u dolazeće trenutke. Sreća se ne traži ona se stvara, šaputao si mi sretnom dušom, metafizikom vječnosti koja se slijevala kao dobar omen u fiziku života. Prizemljeni u ovome ovdje i ovo sada, mi zemljani ogrnuti kristalnom odorom iznjedrenom iz zagrljaja sna i jave, osluškujemo cvrkut ptica u krošnji svemira i čujemo slogovanje riječi koju krstismo kapljicama svete krvi i osjetismo rađanje ljubavi. Otkinućem iz svevremena, mi uronismo u svjetlosnu dimenziju prostor- vrijeme, dotaknusmo život u njegovoj mnogoprotežnosti i postadosmo građani svijeta. Na ovozemaljskim putevima ostavljamo trag sreće koji će nas jednoga dana ponovo vratiti u trinaesti eon na gozbu bogova i anđela…



Keine Kommentare: