taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 8. September 2011

Prekratak je ovaj tren...






U drhtaju iznjedrenom iz pretakanja Heliodora u toplu kupku vječosti naše duše uranjaju u titraje zlaćane spirale i slijede njen put ka središtu postojanja. Osjećam kako me zapljuskuju valovi svjetlosti i preobražavaju u čestice koje plešu svoj nezaustavljivi ples u univerzumu uma, ćutim kako se provlače kroz srećonosni krug tišine i odnose na pješčani žal na kojem se grle more, nebo i palneta na kojoj sunce nikada ne zalazi. Zemlja je okrugla, tvrdnja koju osjetih spoznavajući istinu da ne postoji tamna strana mjeseca jer je sunce uvijek prisutno u svojoj postojanoj neuništivosti. Pjevušim himnu nezalazećoj zvijezdi i ogrnuta njenim sjajem plešem kroz zlatne svemire sveprostornog svevremena. Susrećem tebe dragi moj pjesniče u ekstazi spoznaje i predajem se tvojim milovanjima kao što se konkubine predaju pohoti trgovaca na sajmištu sudbina. Tvoja radost prevazilazi trans u kojem opijena žudnjom preživjeh vrijeme bez utjehe. Ti iskapljuješ zadnje kapljice zgusnute tmine iz kaleža mojih slutnji i opajaš me zlaćanim sjajem sladostrašća, odvodiš me u odaje dozrijevanja vina, pretačeš ga u već dugo žedno srce i krstiš me imenom sna. Nad planetom se grle Mjesec i Venera  sipajući opojnu svjetlost uzašašća duša u hram ljubavi. Rastvaram latice pupoljka suštine i iz čaške sreće ispijam rosu buđenja u javi.



Keine Kommentare: