taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 31. Dezember 2010

Anđeo, svjetlosti, milovidnosti i radosti.





Noćas se grle dva desetljeća, a vjesnik neba u svom trojstvu nam svjetlost, radost i nebeske plodove daruje. Tri gracije, tri ljupke, dražesne, umiljate sestrice, tri kčeri Zeusove, tri znamena cjelovitosti Venerina postojanja, tri duše sjedinjene u zvijezdu vodilju na beskrajnom nebu našeg postojanja. Aglaja, Eufrosina i Talija kao svjetlosno prabiće lepršaju u duši sretnog čovjeka i njegovo srce, u Silvestarskoj noći, bezvremenu otvaraju, daruju mu treperavost božanskog žara, šapuću mu romorom osjećajne ponornice da sve tuge zaboravi, da uroni u ljepotu ljubavnog plamena, u kapi rijeke vremena, u kristale svjetlosti, milovidnosti i radosti. Čujem glas trojstva u sebi, moje tri gracije, Artemida, Ametista i Damjana, moje svjetlosno prabiće mi šapuće o snazi radosne kupke u trenutku sretnog postojanja. Čini mi se da čujem cvrkut nebeskih ptica u krošnji svijesti, u zagrljaju ove noći živim ljubavnu baladu koju Anđeosko biće sklada. U tijelu se novi kristali množe, dokazuju koliko ljubav duši i srcu darovati može, koliko se ljepote zaiskri na otvorenom dlanu u samo jednom srećom okupanom trenu. Osjećam radost i srca smijeh spoznajući da u sretnoj duši ne postoji grijeh. U svitanju sjajnom ove lude zemaljske noći osjećam u duši Anđela svjetlosti, milovidnosti i radosti  moći. To božansko  biće toplinu duši dariva, svojim zagrljajem srce od ljubavne boli iscjeliva, šapuće mu samo lijepe bajke, budi ga toplinom dlanova svojih poput brižne majke.

http://umijece-vremena.blogspot.com/

Keine Kommentare: