taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 20. Februar 2011

Anima candida na obroncima jave.





Otvorih okna duše u ovom februarskom jutru i dozvolih zvukovima nebeske balade da dotiću uspavane strune mene sanjalice, mene lutalice, mene vječnog tragača na putevima bezvremena. Osjećam kako me dodiruju svilenkaste niti svih napisanih pjesama, čujem pjesnikinjine šapate, sjenka duše izranja iz tkiva sna, srce otkucava mir i spokoj. Promatram rosu na vlatima trave sa tajnovitom melankolijom i sjetom utkanom u sjećanje, usidrenom u oceanu uspomena prošlih godina, a na kristalno jasnom nebu univerzuma uma vidim Danteovog orla zagrljenog sunčevim sjajem praskozorja duše. Čudesna ptica prosipa zlaćani prah iz kojeg niću cvjetovi ljubavi i sjedinjuju se sa melodijom koja daruje odkucaje smiraja. Osluškujem smijeh djece koja me razigrana pozivaju na stazu ka bezbrižnom djetinjstvu i prisjećam se zagrljaja iz kojeg sam krenula ka ovom jutarnjem blaženstvu. Nedostaju mi riječi kojima bih nanizala nisku osjećaja koji me kao eliksir sreće jutros oplahuju. Stojim na obroncima jave, uranjam sretna i mirna u koloplet života. Nevidljive strune vidljive svjetlosti me miluju toplinom sretnoga trenutka u kojem osjećam zagrljaj srodnih duša. U tom nježnom sjedinjenju ljudskosti se gube zakoni džungle i blješte kozmički zakoni cjeline. Ljubav izranja kao prastara istina, istina iz koje smo svi nastali, istina koja nas je sjedinila na ovom dugačkom putu evolucije do ovog trenutka spoznaje, trenutka naše neuništive civilizacije.

http://umijece-vremena.blogspot.com/

Keine Kommentare: