taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 17. Februar 2011

Anima candida u hramu ljubičastog kiča.






U dubinama nedohvatne istine, na obalama ljubičastog spruda
Anima candida čeka da iz daljina srećonaut snom doplovi,
da joj milovanjem svojim nedozvoli da životom vrluda,
da se sretan trenutak u violetnu mrežu srca ulovi.



U širini hrama se slažu zvjezdana slova, stih može poteći,
da anđeoska muzika šapatom pjesmu o nama sama piše,
da tišina žuborom sreće postane izričaj svete riječi,
da se tajna skrivana u njedrima lakoćom sna njiše.


Grli me tišina pisane ljepote, šapatom mi daruje sebe,
nježnim pjevom nebeskih vijeđa vida na srcu ranu,
u zagrljaju duše vječnog Maga srce nikad ne zebe,
topla riječ i stih se u duševnu pretvara hranu.



Na obroncima zjena, u svjetlu mjesečine iskri hram,
u ovoj priči nas, u zoru sanja, nose Magijeva krila,
u nama se rađa osjećaj nov, budi se života plam,
Merlin nam putanju stere, meku kao svila.



U srcima titraju zvuci, vječna mjesečeva sonata,
duša dušu grli na obali zvjezdanog spruda,
u kičastom hramu alkemijskog zlata
u nama se iskre osjećanja luda.






Keine Kommentare: