taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 9. November 2011

Iščeznuće tuge...





Rapsodija boja vrtloži trenutak i ne dozvoljava mu da izgubi sjaj. Stojimo na obali snova i očima duše promatramo ljepotu svitanja. Na pješčanom žalu  se otvara sedefasta školjka. Ljubav izranja iz legende i pretače se u biser kojim mi kitiš kosu. Čujem zagrljaj pjeska i pjene, prelama se u ljepotu kristalnog sjaja. Promatram tvoje oči i vidim Heliona koji mi daruje zlaćanu spiralu, moj put k tebi. Sretna sam. Koračam obroncima istine i upijam toplinu ovog jutrenja. Na pučini sidri životna lađa i čeka da se odlučimo napusti uvalu suza i krenuti s vjetrovima ka beskrajnosti bezvremena. Odlučujemo se za oluju u kojoj urlaju ranjeni trenuci. Volim poeziju kiše na tvojim usnama i zalječujem ranjenu dušu tvojim osmijesima. Kormilo sudbine u tvojoj ruci mijenja smjer plovidbe ovoj orahovoj ljuski u kojoj izgradismo dom. Svilenkasta jedra vjerovanja se odupiru uraganima i odoljevaju izljevima bjesa jahača apokalipse. Jedan se sakrio u svojoj pohlepi na obroncima vremena, a tropreg neobuzdano juri svodom iluzije i pokušava stjerati našu lađu u moreuz bez svetionika, nasukati je na sprud Kronosovog otoka. Čujem grohot nemilosrđa i umilni šapat čuvarice Lunina hrama. U tvojim očima se zrcali zlato prosuto iz kaleža vječnosti i objavljuje ozdravljenje, kraj križne plovodbe koju prođosmo odjenuti koprenom tuge. Osluškujemo titraje iščeznuća tuge, zaustavljamo se na palubi vremena i dodirujemo pramen Kairosove kose. Protjerali smo meduzu koja je čulnost i čujnost pretvarala u gromade bezdušnog kamenja, u zločudno tkivo koje je žderalo san. Izbavili smo se iz lakrdijaševog teatra sjena i ljubavlju oslikali zidove hrama sa čijeg oltara se iz pepela tvog životnog ognja uzdigla ptica i najavila rađenje novog sna. 



Keine Kommentare: