taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 12. November 2011

Iznad duge...







Osluškujem simfoniju univerzuma, osjećam levitaciju, snagu suptilne rapsodije boja koja me odnosi u carstvo iznad kristalnog mosta, te nježne poveznice  sa vječnošću. Uzdižem se u svijet iznad duge, uranjam u misaono- osjećajnu sliku beskraja, koračam zvjezdanim stazama do vrata vremena na kojima susrećem njihove nježne čuvare odjevene u boje mojih sjećanja. U pastelnom sjaju uspomena vidim mladost osunčanu sjetom pripadanja prividu žudnji, čežnji i znatiželje. Dodiruje me nostalgija  onih sunoćavanja koja su se zrcalila u smaragdnim očima nedosanjanog sna. Tihani glas prošlosti, sama ostala sam sama u nježnoj igri pjeska i pjene,  me vraća u vrijeme koje nazivam olujom ruža, u vrijeme tugovanja za izgubljenom srećom, za ljubavlju koja je nestajala kao rosa na purpurnim laticama buketa koji dugo nosih u srcu kao amulet vjernosti. Melankolični aqurel prohujalog vremena se pretače u impresionističku sliku srećograda. Vidim ružičaste akšame u kojima smo, sjedeći spramčiok suncu, uživali u dolini zelene rijeke.  U zor  zore  dušograda se širi miris ruža, okus miline i pretače u znakovlje ovjenčane budnosti u ljubičastom snu. Promatram veru na mojoj ruci i osjećam pripadanje ovom ovdje i ovome sada koje se ogleda u očima ćilibarskog sjaja.  U harmoniji svitanja, u sabahu sna vidim podmorje u kojem potopih tugu i pronađoh Jakovljevu školjku iz koje se rodila zrelost postojanja u zagrljaju pjeska i pjene. Ćutim titraje još sanjivih proplanaka svjetlosne stvarnosti i dozvoljavam srcu da diše. Čujem glazbu Pitagorinih sfera i pretakanje tonova u etiku božanske geometrije. Ovjenčana sreća se širi titrajima srca i postaje kugla. Kristalna kugla izranja iz treptaja oka svemirske tišine i omata se oko tijela kao znak sretnog buđenja u snu. Ponekad na nutarnjem nebu zaiskre zvijezde tugaljivih sjećanja, prisjete me na olujne zore davnih snoviđenja i onda ugasnu istinom novog jutrenja. Zlaćani veo ovog zorja titra spiralnim plesom sreće i uvlači me u srž osjećanja. Volim tragove postojanja u beskraju sna, volim i tužna sjećanja koja oplemenjuju dušu i pripitomljavaju jurnjavu za savršenstvom koje se krije iznad duge, u vječnosti smiraja. Ognjilo strasti užiže plamen na ognjištu ovog srcozorja i dokazuje da se izvorište ljubavi krije u dubinama svjesti o njoj.




Keine Kommentare: