taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 2. November 2011

Pamtim samo sretne dane...






Djetinjstvo, mladost, sazrijevanje u lijepim uspomenama, koloplet života satkan od tankoćutnih struna sjećanja na ljepotu proživljenog života, zarljaji između sutona i svitanja, mirisi, zvuci, okusi, boje upleteni u dušokrug ovoga ovdje i ovoga sada postaju suptilna poetika pamćenja. Osjećam vrtlog vremena i spoznajem istinu. Promjenio si se ljubavi moja, ali ja volim tvoje promjene, volim tvoje godine, volim srebro u tvojoj kosi, volim bore osmijeha na tvom licu, volim znakove vremena na tvom čelu, jednostavno volim te i od tebe ne očekujem ništa jer s tobom u sebi imam sve,
ljubav ljubavlju okrunjenu,
ljubav ljubavlju osviještenu,
ljubav ljubavlju osmišljenu,
ljubav ljubavlju rođenu,
s tobom u sebi ljubavi
imam jednostavno ljubav i
osmjeh na licu, sreću u očima, radost u mislima, snenost u srcu,vječnu kupku radosti, pjenu vječne mladosti, ratnicu vječne svjetlosti. Mogu je dotaknuti, mogu je milovati,mogu je darivati,u njoj se skrivati, na njenom ramenu cijeli život snivati.
Ljubav je dan u kojem se sretna budim, kristali neba zraku, vjetar u krošnjama starih platana, zenit života, purpur zapadnog neba, beskrajni plavi ocean u kojem Helio Selenu sniva dok zvjezdana prašina igrajući se s mjesecom dragulje noćnoj kupoli dariva. Ljubav je lepršava košulja svilena, biser na obrazu, vera na ruci, kadena na vratu, kadena kojom je ljubav u srcu zauvijek usidrena. Ona je i postelja bijela, to paperje sneno na kojem se sretna budim i grlim ljubičasto svitanje, grlim ga nježno i još uvijek zaneseno. Jednostavno ljubav, šapućem suncu dok grlim svitanje, kličem u vjetar i dok promatram svoj lik u zrcalu na dlanu vremena, moj glas se kao Narcisova ljubavnica, kao besmrtni Eho širi vrtlogom spiralne dinamike, uranja u zagrljaj dnevne svjetlosti i nestaje u beskraju, u zenitu sna, u radosnoj kupki sreće. A onda se u sumrak, sjajem večernjice, te, čudesne ljepotice neba, čuvateljice ljubavnog zova, braniteljica ljubavnih snova, sretna vraća u moja njedra. Dok se pale oči neba, a vjetar jeca pjesmom, "Za mrvu tvoje ljubavi ja molim te.....", govorim tiho, najtiše što mogu, šapćem da sebe ne probudim, šapćem da tebe, ljubavi moja, iz ovog dugog, dugo sanjanog i nedosanjanog lijepog sna ne probudim.
Da, danas pamtim samo sretne dane i znam, danas sam sigurna život je jednostavno ljubav!
http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=26258






Keine Kommentare: