taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 6. November 2011

Živim u snu...







Prije sna o snu koji danas budna sanjam spoznah tvoju blizinu u istini ispisanoj na tabuli smaragdini. Sunce i mjesec su otac i majka našeg postojanja. Promatrah zagrljaj sunca i mjeseca, dodir sutona i svitanja u imaginaciji vječnosti. Kao noćni leptir si sletio u zagrljaj noći i odnio me u svijet tišine. U kristalima mikrosvijeta nutrine osjetih prelamanje sunčanih zraka i nastajanje univerzuma boja, uronih u legendu svjetlosti, doživjeh veliki prasak, zagrljaj svjetlosti i tmine i utopih se kao Luna u oceanu sanja. Spokojna u snazi tvog zagrljaja naslutih  ljepotu tvojih očiju. U tijelo je ponirala lakoća, sreća se širila tkivom, ljubičasta koprena je grlila dušu, a pjenušavi nektar proticao venama. Dugo, dugo prije ovog vremena si postojao u snovima, hranio si dušu tihanim jezikom kozmosa, odnosio me do središta svijeta, u onu točku u kojoj se zrcali život i ljubav. Volio si me u zavjetrini stvarnosti, lutao si mojim snoviđenjima, bdio na vratima vremena, budio me u srcozorjima svijesti. Bio si strastan, nježan i vječan, bio si ljubav, život i san. Svojim šapatima si zalijevao cvijetove u dubini srca, osmijesima obećavao vječnost sna o snu u snu. U zrcalima svijesti si slagao nezaboravne mozaike mojih duševnih stanja, iskrio puteve ka dubini, osvijetljavao tunele podsvjesti i izvodio me pod blješteća koplja mladoga dana. Bio si i ostao  Hiperion, bog sunca mog malog kozmosa, bila sam i ostala Luna, tvoja vječna ljubavnica. U jednom davnom praskozorju si sišao sa nevidljivog pijedestala i poveo me ovozemaljskim stazama. Na granici između jučer i sutra, između života i smrti, konačnosti i beskraja osjećam kako ljubim ljubav, osjećam je u svitanjima, vidim  je u podnevnom suncu, naslućujem je u sutonima i svitanjima, spoznajem je u dubini tvog  pogleda, u misli koja me odnosi u  onaj imaginarni dio postojanja iz kojeg crpim stvarnost i budna život sanjam. Udišem ljepotu, umirem i rađam se uvijek iznova u snu. Svjetlo tvoje me miluje, lomi se u Kohinoru spoznaje i stvara sretan trenutak. Postajem osjećaj bezuvjetne ljubavi, nedodirljive i neopisive sreće. To je ljepota i lakoća tvog zagrljaja, tiha melodija tvoga glasa, životna lađa kojom budna jezdim ka onoj inaće nedohvatnoj svjetlucavoj zvijezdi.




Keine Kommentare: