taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 11. Februar 2010

Kao igračke vjetra



Igračka vjetrova.

Pati bez suze, živi bez psovke,
i budi mirno nesretan.
Taste su suze, a jadikovke
ublažit neće gorki san.
Podaj se pjanom vjetru života,
pa nek te vije bilo kud;
pusti ko listak nek te mota
u ludi polet vihor lud.
Leti ko lišće što vir ga vije
za let si, dušo, stvorena.
Za zemlju nije, za pokoj nije
cvijet što nema korijena.

Tin Ujević

U vjetru pjanom osjetih bolni krik života
tvoj život kao list u jeseni jednoj
zadrhato je elegijom sna
Bili smo u tmini
u oblaku straha
ti i ja jedini,
ljubljeni,
ti istino sna,
snu mojega života.
Sjedinjeni nekim dalekim
samo nama vidljivim svijetlom
ostadosmo jaki u
vrtlogu strahote.

Vjetar je pjevao o ljudskim čežnjama
zvijezde šutile o snovima,
kišile su neisplakane suze.

Ti i ja jedini sjedinjeni
u tužnoj istini
zastadosmo
u univerzumu ljepote,
u svemiru dobrote
u kozmosu toplote.
Vjetar je donio miris proljeća
na horizontu podignu zavjesu umiranja
u srcima zasja
čudesno svijetlo istine,
nježni zagrljaj maestrala, pjeska i pjene
rodi biser spasenja.

Ti i ja jedini u snazi čudesnog zagrljaja
postadosmo sretna igračka vjetra.

Keine Kommentare: