taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 29. April 2011

U jatu sretnih duša......







Hvala ti dječaće očiju boje sna. Zbog tebe sam produljila napuknutu liniju ekliptike srca i osjetila nježan drhtaj duše na dlanu vremena. Izronjena iz grma prošlosti na kojem je tražila trn da umre pjevajući odlepršala je slobodna u pejsaže bezvremena. Uronila je u dubinu tvojih učiju tražeći izvor sreće i zalutala u snenosti tvoje duše. San je nagoještavao erupciju zapretenog kratera vulkana u kojem su se krili njeni nedosanjani sni. U zadnjem izdahu noći i prvom udahu dana osjetih tebe kao vrijeme, osjetih te kao sonatu sunčeva sjaja, kao rapsodiju boja, kao život. Cvijet koji sam skrivala u dubini sebe procvijeta bljeskom sreće i razbi tminu tuge u kojoj sam se dugo skrivala. To je bio zagrljaj iz kojeg smo rodili ljubav, nedužno biće satkano od žudnje i čežnje. Pozvao si me na let snovima i uzrtao put ka jatu sretnih duša koje su čekale naš dolazak u svijet bezuvjetne ljubavi. U tišini sna začuh urlanje vječnih opravdanja, zavijanje neumornog tražitelja krivca, krik ranjenog galeba koji je umirao na hridi usred oceana ljepote. Zatvorih oči i uronih u dubinu tužnih sjećanja da još jednom odživim boli, koje nisu bile boli, da još jednom prođem kroz plamene jezike nesreće, koja nije bila nesreća, da osjetim kažnjavanje sebe same samom sobom i da onda zauvijek zatvorim vrata optužbama kojim sam hranila svoje od mene same umorno srce. Probudila sam na pješčanom žalu nove istine osjećajući promjenu u sebi. Vrijeme oluje ruža danas titra u galeriji uspomena i prisjeća me na sumrak neživljenog života. Hvala ti dušo moja što si me odvela putem ljubavi na kojem sretoh jednu bolju sebe.


 

Keine Kommentare: