taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 24. Mai 2010

Drvo istine ili jednostavno ljubav.



Jutros sam među suzama boginje svitanja pronašla bisere kojima Jakovljeva školjka piše svoju i našu biografiju. Osjetih miris ljubavi i zaboravih zaustaviti snove. Svjetlucavi tepih u predvorju dana, drvo spoznaje otvara svoju dušu i pozdravlja me tisućima zrcala u mozaiku trenutka. Volim te, rečenica sa zakrpama ili otrcanost mašte? ali je te volim, kličem svitanju. U ime čega? U ime prošlosti? U ime obečanja? Ne, ja te osjećam kao svježinu u zagađenosti zraka, kao lijek protiv svih bolesti koje nagrizaju ljepotu trenutka. Volim te, zbog sjedinjenja uzbuđenja i tišine.



Volim te, nježnošću drveta koje jeca pod vjetrovima laži, volim te dušom prastaroga stabla na kojem smo mi tek plodovi vječnosti, volim te tišinom beskraja i pjesmom nad pjesmama, pjesmom  napisanom srcem, urezanom u duši bez korekture, bez korica, bez svilenog uveza. Ova pjesma je brevijar ispisan kišama, milovan vjetrovima, skriven od prolaznosti u alejama želja, u krošnjama stoljetnih kestena, u galiji cvijeća, u moru sudbine, u oceanu sna, u duši našeg životnoga stabla. Volim te! to je knjiga ne procjenjiva, ispisana najvrijednim slovima, pisana suzama, knjiga iskrenosti i želja, bez završne riječi, bez mjesta u bibliotekama. Volim te! u ovom ludom svijetu pohlepe, u svijetu strahova, u svijetu nevjere, jednostavno te volim tišinom moje uzdrahtale duše. Volim te! i nedozvoljavam nevidljivim paucima da ispletu mreže oko snova, nedozvoljavam prašini da oduzme sjaj i snagu ljepoti trenutka, ovog sretnog trentka u kojem vidim dušu vremena kako nas daruje svojim nježnim plodovima. Volim te! jer ti si san iz kojeg se ne želim probuditi dok u meni postoji žena čija duša je izašla iz čudesnog drveta snova, iz čudesnog stabla sudbina u kojem bukti vatra početka. Stojim na ljubičastom tepihu u predvorju dana i pozdravljam treperavu zvijezdu. Venera izlazi iz pjene moga pogleda i smješi mi se autobijografijom svoga postojanja u meni, u tebi, u nama, u univerzumu. Šapućem suncu koje ubija svitanje, kličem danu koji se budi, kličem u vjetar koji se igra krošnjom prastarog rajskog drveta, a glas postaje eho, širi se beskrajem, odlazi u vječnost i vraća se k meni i tebi u sumrak kada na nebu zasja večernjica i prospe biserni suton, nad krošnju u kojoj zriju plodovi ljubavi i postaju život tako jednostavan i lijep.

http://www.webstilus.net/content/view/9287/65/
http://dinaja.blog.hr/

Keine Kommentare: