taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 21. Mai 2010

Duša sretnog trenutka



Duša sretnog trenutka, lepršava lađarica na nezaustavljivoj rijeci, brodarica na tajnovitoj bujici, boginja koja vješto savladava sve brzace, slijeva se vodopadima želja i ploveći vremenom ostavlja za sobom sjene lijepih uspomena koje se zrcale u srcu koje je uistinu živjelo. Odjevena svjetlošću mog unutarnjeg neba, ta lepršava djeva ostavlja cvjetove ljubavi u rajskom vrttu postojanja i vilinskim glasom priča bajke o ljepoti i lakoći postojanja u snu koji budna sanjam, gleda me očima Ljubavi i svojom pjesmom budi usnulog anđela čuvara i dozvoljava srcu da diše. Zaustavih misao  u  trenutku, u hramu gdje još nema vremena, gdje vlada svjetlo nad svjetlima, gdje duša trenutka  vjekuje i svojom postojanošću otvara okna moje duše da se ne ugušim u strahovima skučenog prostora nepostojanja u snu, da ne zaboravim osjećati svjetlosnu dimeziju života koji se događa u ovom sretnom trenutku bezvremena. Bezvremeno putovanje vremenom me uvijek vraća u hram vječne prolaznosti, u svetište u kojem ne postoji ni jučer ni sutra, tu uvijek susrećem ljubav i učim živjeti u njenom zagrljaju i šapućem srcem i osjećam ljubavni zagrljaj duše i tijela. Ljubavi, ti bezvremena kraljice prolaznosti, ti boginjo trenutaka sa Kohinorom u kosi, iscjeljiteljice duše, tvoje oči su jedino svijetlo u džungli želja, tvoj glas je tišina u olujama ruža, simfonija sna, sonata oceana, svjetlosna muzika mog unutarnjeg svemira.

http://dinaja.blog.hr/

Keine Kommentare: