taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 17. Mai 2010

Sjećanja su tek snovi koje budni sanjamo.




Pjesmice iz već požutjele pjesmarice me uvijek prisjećaju na vrijeme kada sam ljubav tražila izvan sebe, a svjetlosnu muziku o kojoj sam čitala u poeziji velikih poeta nisam znala osluškivati. To je bilo vrijeme u kojem sam drugovala sa Anđelom čuvarom, a nisam ga osjećala u srcu, vrijeme u kojem sam sreću tražila u očima tuđim. Ovu pjesmicu sam već nekoliko puta prerađivala, kitila novim osjećanjem osjećaja, mjenjala stih i rimu, pretvarala je u pjesmu u prozi, razčlanjivala po raznim tekstovima, odjevala u nova ruha, pretvarala u misli o ljubavnom zagrljaju duše i tijela. Ovaj njen obliku uistinu zrcali mene u trenutku kada naučih slušati zvuk zvona koje nosim u sebi, zvuk koji se javlja kada moja čežnja dodiruje grmove zrelosti i ubire zadnje plodove saznanja prošlih godina. Tada me taj zvuk nosi na daleki otok, u hram, gdje sunce nikada ne zalazi. I tada sam sigurna i sretna, jer svako moje lutanje ostacima života završava na krilima simfonije univerzuma i ja se uvijek sretna vraćam kući i znam da su sjećanja izrasla iz predivnih snova koje još uvijek budna sanjam. Da, sjećanja su tek snovi koje budni sanjamo. Ona ostaju vjerni stražari na vratima našeg vremena. Moja sjećanja su lijepa i ja se ponekada vratim starom načinu pisanja, zalepršam rimom i skaladam muziku moje djetinje duše.








Kad dušom osjećam tad sigurno znam
sretan i radostan čovjek nikad nije sam
iz sretnih sjećanja se rađa vječno novi san,
k meni noću hrli i smiruje odlazeći dan.

Čudesno je to sjenke duše moje znanje
kristalno jasno mog postojanja zdanje
zdanje duše moje, satkano od snova
srcem okrunjena uvijek dimenzija nova.

Plešu strune svijesti uvijek nove forme
šapuću mi priče što nalik su na bajke
nema mira, straha nema, ne postoje norme
ali sjenka duše moje spremana je na hajke .

Misli moje u kovitlac snova veže
prevodi riječi u njoj jezik znan
u trentku sreće izbacuje mreže
lovi moje nježno sjećanje na san .

Svjetlost sveta uvijek u ljubav vodi
na paperju mekom nježni san mi tka
ljubavni pupljci, srca snenog proizvodi
šire sjećanja da u srcu ne nastane zbrka.

Snivam o vremenu ljubavnoga žara
dok sunce grlilo je raspjevanu dušu
na izvoru snova nema zlih prevara
tu ljepote snova vjetrom sjećanja pušu.

Sjećanja i snovi, uzavrela ljubav srca mog
treptajima duša naših sjena grle divnu noć
zvjezdani zagrljaj se širi sve do srca tvog
svjetlsoni zagrljaj ta čudesna ljubavna moć.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://dinaja.blog.hr/
http://dinaja.blog.hr/2009/04/index.html

Keine Kommentare: