taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 21. Mai 2010

Nadahnuće, ne, zahvala čuvarici moga sretnog trenutka



Hvala ti anđele moj dragi, hvala ti čuvaru moj blagi, hvala ti dušo moja da me grliš oceanom snova, da me nježno uvodiš u tminu nepoznatih koraka, u tragove na pješćanom žalu koji ne ostavljaju zvukove u mome srcu, ali ostavljaju sjećanje na svoje podmukle titraje u zraku i one sjenke koje više ne vidim jer ih je osvijetlilo sunce prelamajući se kroz kristalnu rešetku našeg zajednčkog postojanja. Hvala ti dušo moja da ljubim, da konačno ljubim sebe u tebi sjedinjenoj, sebe sa krilima anđela koji je pao u tvoj zagrljaj i ostao tu vjekovati, hvala ti na svjetlosnom zagrljaju u kojem susrećem dlanove vječnosti i osluškujem vilinsku pjesmu bezvremena. Koračam obroncima svitanja u tebi i osjećam riječi kao uzdrhatale lastavice koje grade gnjezda u tvojim njedrima i najavljuju dolazak ljeta u kojem nestaju svi hladni vjetrovi sjevernog neba moga unutarnjeg svemira, dolazak ljetnog solsticija u kojem ladarice svojim plesom najavljuju rađanje ljubavi. Hvala ti dušo, hvala tebi jedina svjetlosti koja gradi most ka čežni, žudnji i znatiželji na platformama nebeskih lađa koje nas sjedinjuju u mirnoj luci jutrenja, u ovom sretnom trenutku postojanja. Hvala ti jer u ovom treptaju oka osjetih da si ti jedina istina, da ti i ja u dodiru bezvremena ostajemo vječni ljubavnici u zagrljaju energije sa početka priče. Uranjam u tvoju postojanost i postajem pupoljak na cvijetnoj livadi, plešuća struna u iluziji o tvom postojanju, postajem iskreća kapljica u tvom oceanu, treperavi val u tvom nastojanju da spiralnom dinamikom potvrdiš naše sjedinjenje u vrtnji nebeskog vretena, u vječnom svjetlosnom zagrljaju. Hvala ti što u svakom trenu budnosti otvaraš svoja okna i nedozvoljavaš entropiji da moju nutrinu pretvori u kaos nepostojanja, što rijeku vremena pretvaraš u svjetlosni put na kojem ostaju tragovi sretnih trenutaka i biserna niska proživljenih eona skupljenih u jednoj jedinoj kapljici tvoga vječnog sna.

http://dinaja.blog.hr/

Keine Kommentare: