taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 13. Mai 2010

Vjeruj mi ljubavi......


Kada ti se u besanim noćima
pričini da čuješ šum zvona tihe večernjice
vjeruj mi
ne korača Venera tvojim očima
to moja duša luta plavim stazama tvojih snoviđenja
i traži onaj dio nedosanjane sreće
koji se izgubio u sjenkama zlih priviđenja
onaj dio mene koji se krije u boginjinim moćima,
to usnula moje duše sjenka želi ljubavi ostvarenja
i snena luta tvojim besanim noćima.
Zbog toga dragi moj sanjani ljubavniče
kada koračajući stazama blještave sjene,
zaustavljen istinom neke davne priče
zastaneš u ljepoti podnevne pjene,
vjeruj mi
to nije daleka ptica koja umire pjevajući
to je uzvik mog srca s blize obale snene
to je moj pozdrav treperavoj sreći
to je istina moje duše ljubavlju zanesene.

A kada u sutonu misliš da si sreo tajnoviti san,
pričini ti se osjećaj lepršave slobode
i da netko neznan stoji na obali velike vode,
vjeruj mi on je iako neznan, tvome srcu znan,
jer taj netko postoji u očima mojim,
taj netko neznan očima tvojim,
i korača neznan uspomenama koje vremenom teku
i treprav u kapljicama spoznate slobode
prelazi tu čudesnu vremena rijeku
ljubavi vjeruj mi
to nisu samo tvoji sni
to moja duša k tvojoj duši jezdi
duša koja bdije u tijela osami
duša koja se u tvojim njedrima gnjezdi.

Keine Kommentare: