taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 13. Mai 2010

Miris ljubavi



Tišina je simfonijom mirisa još uvijek dodirivala njegova osjetila. Zrak je bio pun nekog čudesnog sna, trenutak vječnosti i uživanja. Šuteći se gledaju duše, pijući iz božanskog vrela njihovi pogledi govore sve. Žena ga je mirisom vratila u ljepotu sna, u djetinjstvo u svijet bajki, u mladost u svijet oluje ruža, u svijet ljubavne poezije. Čovjek udahnu još jedan put, mirisna simfonija prosu anđeoski glas i on progovori mirisom davnoga sna. Ljubim djelić neba na kojem si ti, ljubim te planetarne poljane u kojima nema druge zvijezde do tebe. Ti ponavljaš, umnožavanje svemira, ti širiš mirise, mirise ljubavi mojim uzdrhatlim srcem. Tvoje oči su jedino svjetlo koje imam, miris rasutih zvijezda livadom moje duše, a koža tvoja, taj nježni pamuk neba, drhti kao što drhti put zvijezde padalice u ovoj svetoj noći. Ti si kći beskraja, imaš svijetlosno tijelo nebeske plivačice, jahačice vjetra, sijačice sreće, ti mirise pretvaraš u zvjezdani prah kojim zemlju pretvaraš u cvijetnu livadu u ovoj decembarskoj noći. Osjećam tvoje dodire, nježna milovanja mirisom mandarina i naranči, dok tvoje oči uzburkavaju valove moje žudnje za tobom. U pjenušavoj kupki snova, u mirisnoj kupki sreće ja postajem mjesec i skidam ti odoru nepostojanja, ljubim ti usta od gorućeg svijetla i osjećam mirise vanilije, cimeta i meda u sjeni tvoga pogleda. Ona ga je promatrala sa žudnjom u očima i željom na usnama. Afrodizijaci su je opijali njegovim dahom, u kaminu je pucketala vatra i širila miris borivih granćica, na stolu su dogorijevale svijeće, a na okna njihovih duša se spustio anđeo ljubavi. Mirisima ljubavi i mira opijeni, vidješe zvijezdu padalicu i ostadoše svjetlom zagljeni u svom mirisnom snu.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://dinaja.blog.hr/

Keine Kommentare: