taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 20. April 2010

Eh, moj misaono- osjećajni svijete



Osluškujem svjetlosnu muziku sretnoga trenutka i čujem šapat anima mundi, ona mi govori o ljepotama svojim, tvojim i mojim, o maštanjima ljudskim koje oduvijek nosi u sebi i odbija sve negativnosti, sve razorne komete koje proizlaze iz strahovanja mnogih. Šapuće mi anđeoskim glasom da zaboravim sve teorije zavjere, sve mržnje i ratove, poziva me u svijet anđeoske sjete, u zagrljaj svjetlosti da osjetim svoj i sve u dušama unjedrene kozmičke satove. Budi se moje osjećajno srce, osluškujem romore sa anđeoskih višina, dušom slušam žubore iz rijeke vremena dubina. Na izvoru života, iza vrata vremena izranja cijeli vanjski svijet, treprave iskrice kroz neznanja maglu prolaze, iskričave strune leptirovih krila koja svojim lepršanjem bude ljudskih duša splet i sjedinjuju ih u naljepši, najmirisniji, najsvjetliji svemirski cvijet. Duša svemira mi svjetlosnom muzikom o trenutku pjeva, stihom vječnim šapuće o ljepoti unutarnjeg neba, o sreći koja se u treptaju oka krije, u moći sadašnjeg trenutka u kojem se strahovanja od budućnosti gube. Uroni u dubinu sebe, zaboravi želje o posjedovanju mene, ja ne živim izvan vas, tek u nutrini svoga svemira možete pronaći osjećanju svojih osjećaja spas. Mislima svojim, tom božanskom energijom ti hraniš i sebe i mene, uzdahom uzimaš, a izdahom vraćaš života sjeme, strahovi tad nestaju, spokoj se u duši tvojoj budi. Uroni, osjeti u dubini tebe pronaći ćeš Boga, snagu osjetilno- osjećajnog svijeta koji nikada ne laže, u dubini srca svoga pronaći ćeš istinu koju neki izvan sebe traže. Srce taj tajnoviti sveti gral, čarobna kutija u u njoj se rađaju ljubav, vjera i nada, tu u škrinji čudesnoj u ovom trenutku i u ovom sada iskri bezvremeni svjetlosni zagrljaj u kojem bdije cijelog svijeta snaga.

http://pledoaje-emotivnom-umu.blogspot.com/

http://dinaja.blog.hr/

Keine Kommentare: