taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 24. April 2010

U zagrljaju ljubičastog sna

Utopih se u kristalnoj rešetki drevnog ljubičastog sna, utopih se u kristalnoj dinamici vječnog postojanja i u ovom sretnom trenutku, u kojem probudih vrijeme iz oluje ruža i dijete u meni, iznjedrih ovaj pjesmuljak, pjesmicu plavoj ljepotici unjedrenoj u zagrljaju  ljubičastog sna, onog drevnog sna  koji sanjah u njenim skutima u vremenu poezije ruža.



Ima li me još u tom snu... u poeziji  koju pisah ritmom srca, načelom mog vremena.  U koljevci sunca titraju prohujali trenuci. Zavoli ovo ljubičasto jutro, čujem titraj tišine u misaonom režnju.  U ekliptici Venerinog sjaja  tihujem , čekam sretan trenutak buđenja, lepet Kairosovih krila, titraj njegova oka u kojem se zrcali vječnost, življeni život.   

U zamagljenom zrcalu vremena nazirem konture mog lica bez osmijeha,  zaleđeni trenutak nekih davnih umiranja.   Postoji li još u meni božanska iskra  koja me odnosi na početak u vrtloženja genetske spirale?

Duge sjene prošlosti  plešu svoj sudbonosni ples u tkivu uspomena, odnose me  u svijet izvan vremena, u mrtvi trenutak početka nepostojanja u mreži snovitosti.
Zavoli dan u kojem se budiš, zavoli misli i sjećanja, zavoli prohujalo mrtvilo,  dozvoli srcu ponovno disanje.

U očima boje sna vidjeh  nestajanje svijeće na žrtveniku trenutka, vidjeh ekliptiku Venerinog vrtolženja između dva svitanja...  osjetih nestajanje sjena prošlosti i uskrsnuće mrtvog trenutka.

Vratih se sebi...

Utopih se u kristalnoj rešetki drevnog ljubičastog sna, utopih se u kristalnoj dinamici vječnog postojanja i u ovom sretnom trenutku, u kojem probudih vrijeme iz oluje ruža i dijete u meni, iznjedrih ovaj pjesmuljak, pjesmicu plavoj ljepotici unjedrenoj u zagrljaju  ljubičastog sna, onog drevnog sna  koji sanjah u njenim skutima u vremenu poezije ruža.  

Da, još me ima u ljubičastom snu.


Keine Kommentare: