taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 23. April 2010

U galeriji drevnih snoviđenja



Moje misli, slične velikom valovitom oceanu sna, izbaciše na obalu svijesti pjenu sreće, ljubav. Kao da sam iznenada ušla u čudesni svijet umjetnosti, predamnom se ukaza zrcaljenje ljepote umjetničkih dijela koja desetljećima crtaju ljubav u svim njenim oblicima. Snivam san o plesu delfina i morskoga vala, vidim školjku i pjenu tek rođene zvijezde, osluškujem i zvukom pješćanog žala, pjev slavuja, cvrkut ševe u duši se gnijezde, ljubav je duši simfoniju snova darovala. Zaprega snova dušom svijeta jezdi, tu kočiju snenu ljubav smiješkom prati, srce moje nosi tvoga srca zvijezdi, a sreća se ljepotom tvoga glasa zlati. Sniva duša svijeta u carstvu visine, sniva da se život iz sunca suncem rađa dok ljubav simfoniju duše sklada. Sjenka duše moje bježeći od prevara i krađa u toplini tvoje blizine ljubi sjenku duše tvoje, u kočiji snenoj u kojoj samo ljubav vlada.Treperi simfonija zvijezdanim kotačem, slap iskrećih boja, žubor noćnog neba, tek nazire se tuga koja dušu vreba taj gordijski čvor režem tajnim mačem, osluškujem ljepotu koju srce treba i u čašu života kapljice sreće utačem. U pjanstvu ludom razigrane duše sjenka njena titrajućom pučinom pleše, uranjam u dubinu te nebeske vode, Atlantida blješti u beskraju slobode, oživjela utopja, sjete prošlosti se ruše a tonovi simfonije bol u duši guše. Koračam stazama gdje ljubav vjekuje, osjećam svijet u kojem ljubav caruje, živim lakoću koju ljubav daruje, a u dubini duše srce sretno miruje osluškujući zvuke te čudesne simfonije.

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=30626

http://dinaja.blog.hr/

Keine Kommentare: