taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 18. März 2010

Kristalno jasna slika duše.......



U zrcalima svijesti, u kristalno jasnoj slici na izvoru bezvremenosti ogleda se duša u svom istinskom postojanju. To tajnovito biće, stoluje na obroncima podsvijesti, krije se u plodnoj vodi spoznaje, izdajnik tamne strane osobnosti, crna kraljica u životnoj partiji šaha iza ogledala svjesnosti. Uranjam u dubinu Kastalskog izvora drevnih istina, ogledam se u kapljicama te tajnovite vode i čitam poruke ispisane tkivom proživljenog života. Pod kopljima dnevne svjetlosti odraz moje duše postaje lučonoša i ukazuje mi na sve propuste i sve nesvijesno učinjene pogreške, sve krive poteze kojima sam ugrožavala postojanje bijele kraljice, sunčane strane ulice moga koračanja kroz život. Ne uranjaj u tamne dubine svijesti jer snovi tu postaju noćne mora, šapuće mi čuvarica na portama snova. Moram zaroniti da bih se oslobodila nepostojanja u sretnom trenutku postojanja. Predugo sam se zadovoljavala samo površinskim odrazom duše u zrcalu života, u dubini rijeke vremena se krije klica koja muti kapljicu sretnoga trenutka. Ronim dubinama duše, ali osluškujem žubor svjetlosti sa visina, treperavu svjetlosnu muziku znanja i zaustavljam stihiju bijesa, ljutnje, osvetoljubivosti, gušim osvetoljubivost, gasim zlopamćenje i osjećam lakoću istine, ljepotu djetinjih snoviđenja, sretan trenutak koji se zrcali u zrcalima svijesti.

Keine Kommentare: