taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 12. März 2010

Što je istina?


Svjetlost ogrnuta tajnom, okićena kapljicama beskrajne ljepote sa dalekog izvora bezvremene dobrote, iznjedrena iz dalekih eona, majka naših duša, sjajem duše svoje budi u nama mudrost koja se u vječnom pitanju bez odgovora krije. Što je istina? Istina se duboko u tom svjetlosnom biću krije, istina koju još nitko otkrio nije, a ona u sebi krije mudrost koja pitanja u nama rađa, ona nam mudrošću svojom mnoge istine svijeta sobom osvijetljava, vodi nas stazamo davnih znanja pustolova, prosipa kristale davnih uvjerenja, na našem životnom putu iskri pitanja iz drevnih vjerovanja. Daruje nam duševni mir bjelinom vjenčanice kojom odjeva svaki novi dan, u zagrljaju njenom mi sazrijevamo u ljubav i osjećamo lakoću postojanja. Svojim nježnim milovanjem jutrom u cvjetnjaku budi pupoljke snene, briše suze neba dodirujući svaku travku, u šumi se igra sa vjetrom i piše poeziju kiše, u jezeru sreće se ogleda njena duša puna istinske ljepote, u oceanu snova se zrcali njeno srce puno iskričave dobrote. Što je istina? Pitanje bez odgovora me uvodi u svijet mudrosti drevne i ja lutom prostranstvima svjetskoga uma, pitam dušu svjetla jesam li sišla sa spoznajnog druma, trebam li zaronit u dubinu svoje duše da osjetim koje tmine neznanja svjetlost u njoj guše. Smiješi mi se majka nad majkama, Sofija u liku svjetlosti vječne, svojim osmijehom novu knjigu o istini mi zbori, ne dozvoljava da plamićak svjetlosti vječne u ne znanju do kraja izgori. Osjećam svjetlost u dubini duše, vidim ono što u nama gori od pamtivjeka, ono što mnogi traže izvan čovjeka, tajnu za koju vjeruju da se krije u nebeskom svodu, istinu koja se krije u svjetlosnoj galiji, u tajnom istine ovijenom naše duše brodu.

Keine Kommentare: