taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 19. März 2010

Libra, sazvježđe pod kojim sam rođena.



Zaustavljena u sretnom trenutku osjetih uzdrhtalost snene duše. U delti, na ušću zelene rijeke u more  izgovorih riječ ljubav, zagrlih srebro mjesečine i zakoraknuh u novi san. Snene oči, oči boje moga davnog snoviđenja, snivaju san o ljepoti Librinog zviježđa, o ljepotici beskraja koja me vodi do zvjezdanih staza, ka davnom snu iznjedrenom iz dalekih nebeskih oaza. U dolini Neretve osluškujem lelek sebra, jauk robova vremenu i Mjesečevim mjenama... do tog trena me nije bilo u osjećanju osjećaja... u toj majušnoj mjeri vremena nije bilo ljubavi...

Na granici između dana i noći, u bijegu od nekog nepoznatog osjećaja, osjećajući da tijelo ljubav treba, pred mojim očima izroni djevojka satkana od zvjezdanog praha i povede me na putovanje do zvijezde pod kojom sam rođena.

Proljetno jutro ... Sunce zlaćanom niti pomilova taj svilenkasti san, prosu svijetlo da u pejsažu duše svane dan, a čudesne svjetlucave zvijezde beskrajem te ljepote jezde, nose me ka kristalnom dvorcu i svojim sjajem dodiruju tu usnulu ljepotu, bude još od noći uspavanu svitanja dobrotu. Od zvjezdanog praha satkan, čudesni opsjenar mojega bitka, kao davni san u istinu utkan, sazviježđe mojega rođenja me kao nebeski vranci beskrajem nose, djevojka sa vagom u ruci, kao dobra vila moje snove i želje moje važe na kristalima te nebeske kose.

Provlačim se kroz kapljice sreće, kroz titraje neba, uranjam u dubinu moga nutarnjeg svijeta i gledam kako se samsara mojega života sjedinjena sa zvijezdama librinog sazviježđa ka lakoći postojanja kreće.
Čuvarica srca, čuvarica mojih proživljenih ljeta ljubavlju me od noćnih utvara brani i ljubavlju moju dušu hrani. U kristalnom dvorcu, u dubini srca, sjenka duše moje stavlja želje na života libru i kao dobra vila u trenutku sreće, od zlaćane Venerine kose, tka tajnovitu, ali sretnu moje sudbine igru.
Utihnuli su jauci... lelek sebra se slio u sjaj mjesečine... u noći punog mjeseca i ljubavi.

Keine Kommentare: