taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 28. Oktober 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u vremenu zvjezdane poezije.






Bilo je to u vremenu oluje ruža, u trenucima kada sam lepršala naizgled nedohvatnim svijetovima, kada sam nošena lahorom ljubavi na laticama letjela kroz nedosanjane snove. Šaputava svjetlost mi je bila sugovornik, njome sam gledala svemire neznane, na nitima njenim sam uranjala u kozmose ljudskom umu strane. Bila sam leptir svilenkastih krila, ponekad anđeo ili oceanska vila. Na zvjezdanim stazama sam sretala kolone tog bekraja pionira, plesala s njima ponoćni tango, tkala svilenkasto tkivo za mrežu hvatačice snova, sjedila oko osjećajne vatre i kristalnim slovima snenoga uma pisala stihove satkane od mladalačke mašte. Bilo je to u vremenu poezije zvjezda, u trenucima kada sam slijedila svjetlosni trag srodnih duša, kada sam slijetala u nebeski vrt i suzama zalijevala kozmičko cvijeće, kada sam u pustinji osjećanja tražila oazu u kojoj vrulja mojih osjećajnih ponornica iskri kapljice sreće. Zaustavljala sam se na obali osjetilnog mora, pješčani žal davnih snoviđenja je postajao postelja meka, uspinjala sam se do vrhunca svjetlosnih gora, postajala blješteća kapljica koju je u beskrajnost žudnji odnosila zvjezdana rijeka. Plovila sam bezvremenom sanja, misao je bila kormilo, duša svilenkasto jedro, unutarnje sunce mi je u oluji duše iskrilo putokaze da u luku spasenja uplovim sretna, da u oceanu snova usidrim srce veselo i vedro. Bilo je to u vremenu poezije snova, u trenucima duševnih previranja u kojima sam lebdjela bespućima svijesti, lutala antologijama tuđih sanja, slijetala na maloga princa planetu, gledala srcem i osluškivala šapate tek procvalih ruža i budila se uvijek u mom misaono- osjetilno- osjećajnom svijetu.

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Starčević, Zagreb, 1987.

Slika, Josephine Wall

http://umijece-vremena.blogspot.com/

Keine Kommentare: