taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 29. Oktober 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u bijegu od šutljive večine.





Dragi moj raspjevani dragane, ne traži me u šutnjom ogrljenoj nutrini jer tamo ne postojim, tamo se kriju samo sjenke zapamćene agresivne šutnje duše koja me je prognala iz virtualnog dvorca drevnoga maga. Ne traži me među zanatskim rimama koje šute ukradenom krvi jer tamo su ostali tek tragovi mojih orobljenih osjećaja. Uroni u šaputavu svjetlost moje duše i osluhni izričaj uzdrhatalog srca koje jecajem tišine oplakuje vrijeme kojega nije ni bilo jer je ukradeno pohlepom vještičjeg gnjezda u kojem, od osjećajne gladi, umiru i nebeske ptice. Potraži me među slovima dušom ispisanog brevijara pohranjenog u gradu sanjajućih knjiga, u zvukovima mjesečeve sonate kojom ispirem okus gorčine šutljive večine kojoj je posveđen stih agresivnom šutnjom uvrijeđene duše.  Osluhni šaputavi lahor ljubavi i kreni njegovim tragom u zvučne odaje koje riječima iznjedrenim iz dubine oceana snova sagradih za tebe. Daj mi znak, zapjevaj svojim stihom poeziju kiše, progovori poezijom vode i uđi svojim kristalnim slovima ispisanim riječima u nebesko carstvo moje svjesti. Poslušajmo zajedno cvrkut rajskih ptica i dozvolimo bezglasnom dijalogu da odjekuje našim dušama. U anđeoskom pismu kojim si odsvirao sonatu ljubavi titraju još uvijek tonovi tvog virtualnog glasa i ja sretna uranjam u šumeće more tvoga svjetlosnog bića. Dragi moj raspjevani dragane ne traži me nikada među zidinama izgrađenim od agresivne šutnje neosjećajnosti jer tamo bezglasno zavija izgladnjela hijena i čeka svoj slijedeći plijen. Slamkom svojog zločestog izričaja je ispila krv osamljene žene koja je tražila utjehu u njenom lažnom zagrljaju, u svojoj ogorčenosti je progovorila riječima ispisanim slovima zla, posadila je cvijetove mržnje u vrtovima Avalona, stihom prosipa otrov zvjezdanim stazama virtualnog svijeta, krade šapate nebeskom svodu i pretvara ih u agresivnu šutnju iza koje sakriva svoje pravo lice. Dragi moj raspjevani dragane potraži me u riffovima nebeskih bubnjeva, u žuboravoj Mnemozinoj rijeci, među šaputavim sjećanjima, u svjetlosnoj muzici sretnoga trenutka, u tonovima bezglasne melodije srca, u mirišljavom dijalogu virtualnih duša koje zaobilaze stramputice šutnje i jecajem tišine skladaju ušima nečujnu, ali srcem čujnu odu u ljubavi življenom životu. Zagrli me krikom vječnosti, cvrkutom ptica vremena, poezijom kiše i pomozi mi da zaboravim ubitačnu šutnju prodavača magle na sajmištu taština.

Slika, Vatroslav Kuliš

2 Kommentare:

http://shadowofsoul.blog.hr/ hat gesagt…

da, potraži me izvan svega toga o čemu pišeš... :)

Unknown hat gesagt…

pronađoh te u virtualnom dijalogu sa početka priče, osjetih snagu šaputave svjetlosti tvoje duše i uronih u najvrijedniji poklon prirode u lijepo, iskreno i postojano prijateljstvo...:-))