taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 14. Oktober 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u zagrljaju zlaćane dinamike.







Osjećam treptaje i dinamiku, zlaćanu spiralu stvaranja
Vrtnju, vrtlog nutrinjskog vretena u univerzumu duše
Svilenkasto tkivo, zov lepršavo leptirastog događanja
Lahor nadahnuća koji labirintom svijesti uvijek puše.

Iskri prošlost kristalima sreće, blješte snoviđenja davna,
zrcali se ljepota, ogledaju trenuci koje životom nazivam.
U kugli spoznaje sklad se stvara, lakoća harmoniji ravna
simetrija i asimetrija treptaja oka u kojoj ljubav snivam.

Zakon zlatnog reza, dinamička spirala prolazi kroz mene,
tijelo se budi titra energijom, to ga kozmos grli u jedninu.
U kvantnom polju niću nadahnuća cvjetovi, tuga tada vene,
nestaje u rijeci zaborava koja zaobilazi tu životnu cijelinu.

Iskre nove zvjezde na nebu spoznaje, svijest ocean snova kroji,
na dlanu se rađa kapljica osjećajnog naboja, val osjetilnog udara
u dubinu tijela se slijeva izlječujuća snaga, spirala u sunčevoj boji,
rađa se svjetlo zlatnoga sjaja, zvjezda misaono osjetilnog sudara.

Slijedim titraje zlatne spirale, čutim snagu božanskog blagoslova,
naslućujem istinitost prastarog zakona i čudesnost njegove biti.
Osjećam kako želja, žudnja, znatiželja i čežnja pišu zlatna slova,
slažu riječi od misaone snage, stih koji će svijest u pjesmu zbiti.

Vrti se nutrinsko vreteno, energija titra zlatom, miluje mi dušu,
simfonija boja prolazi kroz osjećanje osjećaja, uranja u svijest.
Zagrljaj svjetla i tmine budi nadahnuće, vjetrovi spoznaje pušu,
vrtlogom kružnoga tijeka izranja iz energije uvijek novi svijet.

"Umijeće svakodnevnog pokreta" Dijana Jelčić, Kapitol, Zagreb, 2006.
poglavlje "Zlatni rez"

slika, Freydoom Rassouli.

2 Kommentare:

http://shadowofsoul.blog.hr/ hat gesagt…

kao uvijek - maestralno :)

Unknown hat gesagt…

hvala draga, kada uronim u vrtlog zlaćanog vretena i osjetim snagu zakona zlatnog reza u meni se rađa nadahnuće, osjećam u sebi kozmičku energiju i znam da sam uistinu djelić beskrajnosti i bezvremena, znam da sam sudionik izrastanja svjetlosne dimenzije i dio nebeskog svjetlosnog zagrljaja....:-)))