taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 6. Oktober 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u čestitkama iz virtualnog svijeta







Nebo je otvorilo oči, zaiskrili su dragulji beskrajnim bezvremenom anđeoskog sjaja, svaki treptaj mi šapuće o sreći, daruje duši mojoj tajnovito znamenje, blještavo drago kamenje, tišinu tišinom ogrnutu, treperavu svjetlost ozrcaljenu u životnoj svijeći. Svaki treptaj svjedok je trepravog sjaja, anđeoski odsjaj tijelo u zagrljaj prima, tka lakoću neminovnog kraja, a u duši se širi vječna osjećajna plima. Srce osjeća da je ta anđeoska poruka duši važna, da treptaji unutarnjeg neba nisu znamenja lažna, da unutarnje sunce anđeoskim porukama daruje znamenja, da se svijest sa podsvjesti našom cijeli život igra skrivača i da ljubav anđeoskim zagrljajem oslobađa dušu od tugaljivog plača. Zrcalim se u nebeskoj vodi, kapljica sam u vremenskoj rijeci, anđeoski zagrljaj mojoj duši godi jer zagrljajem tim postajem svjetlost na svemirskom dlanu, svjesna da me anđeosko biće nikada neće ostaviti samu. Anđeoska poruka satkana od svjetlosne pjesme vječnu istinu mi zbori, kao svjetlosna rijeka mojim tijelom teče i svjetlosnu muziku u mojoj duši tvori. Na svilenom tragu duše moje stihovi se slažu, satkani od anđeoskog tkiva i poruka svijestim istinitost tog znamenja na vagi sretnog trenutka važu. Niže se niska blještećih bisera ljubavnoga lanca koji tuge kida, postaje znamenje moga unutarnjeg vida, svjedok nevidljivog anđeoskog cjelova koji ljepotu ostavlja ogrnutu treperavim velom duševnoga zdravlja. Sretan trenutak, sreća iznjedrena iz tkiva unutarnjeg neba, svjetlosni znakovi koji tugu brišu i anđeoskim slovima odu sreći pišu.

 
http://manu-propria-terapija.blogspot.com/2007/10/manu-propria-kineziterapija.html





Danas u svitanju rođendana osjetih lakoću, toplotu i ljepotu postojanja, osjetih da nisam uzaludno pisala, da nisam uzaludno ostavila trag u svijetu dobroga Maga. Hvala vam dragi virtualni prijatelji, hvala od srca srcu na dobrim i toplim željama.

Slike, Gilbert Williams, Freydoom Rassouli


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=51171
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=51208

1 Kommentar:

http://shadowofsoul.blog.hr/ hat gesagt…

biser do bisera se niže
svjetlost brzo tamu stiže,
jer se tama plaši raja
i bježi od rajskog sjaja
nebo će ti radost dati
i uvijek te svojom
svjetlošću zvati :)
happy birthdaj, Carice :)