taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 2. Januar 2011

Anima candida, kristalno jasna misao.







Kada me moje tri Gracije, moja svjetlost, milovidnost i radost, Artemida, Ametista i Damjana, utjelovljene u Animu Candidu odnesu u grad sanjajućih knjiga vraćam se misaono u vrijeme oluje ruža, u spoznaju tjelesnosti i u misaono- osjetilno- osjećajnom univerzumu vidim  zrcaljenje spiralne dinamike kristalnog vretena spoznaje. 
Tada u misaoteci Proustiani osjećam snagu misli sretnih ljudi. Lepršavi leptiri me dodiruju svojim svilenkastim krilima i dokazuju da kristalno jasna misao otvara vrata elizejskih poljana i uvodi nas u carstvo lakoće postojanja. Čarobna nevidljiva, neosjetljiva treperava energija se u nama rađa, sa neznanog izvora ona beskrajem svemira, kao čudesna ljepotica, bez okusa i mirisa, nečujna i nedodirljiva širi svoju nezaustavljivu moć. Brža od svijetlosti, ona bijelu svijetlost u dušama i u srcu iskri, sa zvjezdama našeg malog neba je u vječnoj igri, u vječnom zagrljaju energije i materije. Nazvane idejama, zvijezde, te luči male, znanje i umjeće u nama vječno pale, svijest i svjesnost pretvaraju u spoznaju, ljubav i sreću u osjećajne simfonije skladaju. Zovemo ju misao, mišlju mislilmo o njoj, njome svijet mijenjamo, osjećamo sebe postojeći njom. U treptaju oka, u svakom trenu zbilje ona nam dokazuje da se rijeka vremena u nama krije. Valovita, ponekad bujica, katkad snena ponornica izrasla u nama iz svjetlećih struna, zvjezdanim prahom kristalne slapove stvara i mi uvijek znamo što je bilo prije i što je sada, gdje se krije sumnja, a gdje nada. Njome gradimo, njome stvaramo, njome volimo, ona nas od tuge i nesretnih stanja brani, njenim strunama duša srce hrani. Anima candida, ta neuništiva energija iznjedrena na izvoru osjećanja osjećaja ljubavi,  zaustavlja ratove, gradi kristalne mostove, u njenom zagrljaju se rajski vrt sniva, iz nje izrasta drvo drevne mudrosti, u njoj se krije vrelo vječne mladosti.

http://zlatni-rez.blogspot.com/
http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://misaone-slike.blogspot.com/
http://www.webstilus.net/content/view/9886/65/

Keine Kommentare: