taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 31. Januar 2011

Anima candida u očima boginje ljubavi.




Svitanje mi sa istočnog neba, jutarnjom zvijezdom, daruje iskre sreće, onu daleko blisku, tajnovitu svjetlost koja se u duši gnjezdi i do sutona svojim sjajem caruje u svijesti. Zavoli dan u kojem se budiš, zavoli misli i sjećanja, dozvoli srcu da diše, šaptava svjetlost Danice me poziva na jutrenje. Treperava i vječno snena ona u srcu, kapljice krvi u kristale pretvara. Osluškujem tišinu i osjećam kako se u duši rađa novo praskozorje, ćutim kako u umu nova zora sviće. Draguljima tog čudesnog trenutka ona, boginja ljubavi, mitska kraljica bisernog oblutka svojim treptajima pozdravlja sunce koje izranja na obzorju spoznaje. Promatram tu igru svjetla i tmine, vidim kako svitanje miluje nebo i purpurom kiti mladi dan. Duša i tijelo svjetlošću zagrljeni otvaraju okna srca i u svjesnost propuštaju blagost sadašnjeg trenutka. Zlaćane spirale, treperave strune mojega genoma, se nutrinom šire, a leptirići uma probuđeni tom čudesnom moći, budnicom razbijaju tišinu protekle noći. Život se budi, ljubav se ogleda u vremenskoj rijeci, leptirići lepršaju pred zrcalima uma, slijetaju na kristalne cvjetove, krilima svojim šire prah svjesnosti, bojama i mirisima skladaju odu ljubavi i plesom svojim me svakodnevno odnose u nove spoznaje. U svakom sutonu mi se sa zapada smiješi večernjica. Promatram kako se pale lampioni noći, osluškujem melodiju satkanu od zvjezdanog praha, čujem  kako mi zvijezda ljubavi uspavanku svira.
http://umijece-pokreta.blogspot.com/
http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://dinaja.blog.hr/

Keine Kommentare: