taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 14. Januar 2011

Anima candida u zrcalu zjene.






Kada se budim iz snova vidim san u zrcalu zjene,
duša, srce i tijelo ka zagrljaju budni streme,
uzdrhtala svijest napušta Lunine mjene
uranjajuć još snena u dana breme.

Kad slušam cvrkut sjenice, zov jutrenja ludi,
u širini nutarnjeg carstva blago svjetlo sja,
u dubini oceana se nova školjka budi
i biserjem svojim osjećanja tka.

Kada na obzorju zatrepere duginih boja sjene,
tada u svitanju ćutim novih želja spas,
tri Moire se bude životom opijene,
u suncu čujem njihov tihi glas.

Tada zavolim dan i tmina u meni zgara,
na obroncima duše jutri, nestaje noć,
kapija trenutka se u srcu otvara,
a ljubav tijelom prostire moć.
 
Lebdim svijetom duginih boja,
jutarnjica blješti u glavi,
sretna duša moja
ljubav slavi.


Keine Kommentare: