taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 13. Januar 2011

Anima candida u vrtlogu boli.






Tri sestre starice, Klota, Laheza i Atropa,
u tmini nepostojanja odlučivahu o
svitanju sudbonosnog dana.
Klota i Laheza prele nit života,
Atropa ju pokušala presjeći.
Bila sam na granici između života i smrti,
sudjelovala sam u sukobu fizike i kemije
na alkemijskom piru tuge i sreće.




Bio je sedmi dan nastajanja svijeta
iz buketa uzdrhtalog srca
i zlaćanih niti što su plele tri Moire.
Bilo je svjetlo i bila je tama,
bila je hladnoća duše i toplina krvi
uzburkane izljevima bijesa neba
i blagosti jednog uzdrahtalog srca.
Sedam dugih nepostojanja
u postojanju ogrnutim strahom
i zavijanjem vukova
na orkanskim visovima moje duše.
Stajala sam na hridi vječnosti
i tražila oči neba u tmini trenutka
koji nije prolazio.
Ne usuđivah se zatvoriti oči
jer iza puštenih trepavica
su letjele crne ptice, a ja
ulazih u ogromne prostore
nekog nepoznatog svijeta.
Koračah Hopperovim slikama
statičnog vremena
i besmislenog života.
Vrijeme je visilo iznad mene
kao Salomin sedmi veo
koji je skrivao lice prolaznosti
i čekao da na nekom crkvenom tornju
otkuca podne zadnjega dana
u toj maloj vječnosti.
Nije bilo pokreta kroz vrijeme,
protjecalo je izvan mene
ostavljajući trag
samo u urlanju vjetra
na liticama trenutaka.
Razgovarah sa suđenicama,
a one su se skrivale
u nepreglednim prostranstvima slika
što su visile na drvetu spoznaje
kao zabranjeno voće
i upozoravale me da stojim
na vratima njegova života
i da samo jedan krivi pokret
može još više uzburkati
već uzburkanu sudbinu,
probuditi uspavanu Atropu
i da osmo jutro nikada ne svane.
Ljubav je pružila svoje nježne ruke
nad moje nepostojanje
i ja začuh glas sa početka priče:
"Neka bude svjetlo"
i u svitanju osmoga dana
vidjeh ponovo samo Sunce.







Keine Kommentare: