taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 6. Januar 2011

Anima candida u mirisu zlata, tamjana i smirne.








Uranjam u snoviđenja, u davno odsanjanu mladost moju
mirisi zlata, tamjana i smirne iskre željene dubine,
osjećam da sam i onda sanjala blizinu tvoju
tražila istinu u vrulji svemirske širine.
Bila je to oluja ruža, uzburkane duše tajna
u prostor- vremenu, u svjetlosti od čudi
u trenutku kada žudnja zaiskri sjana
u dimenziji toj se usnulo srce budi.
Slušala sam Eratine lire poj u jecaju tišine
gledala leptirića let na mirisnom cvijetu
čula šapate trave sa elizejske miline,
živjela najljepšu bajku na svijetu.
Tajnovito bilo svemira me u zagrljaj zvalo
uvlačilo me u bezvremena postojanja,
činilo mi se kao da je vrijeme stalo
slutila sam sve ljepša sanjanja.
Nevidljiva ruka je skidala sa duše breme
odnosila me na malu, sanjanu planetu
prosipala zvijezde repatice sjeme
slijedila me nježno u mom letu.
Oluja ruža, to divno vrijeme još uvijek osjećam u sebi,
još čujem melodiju struna koje su tad sreću tkale,
još ćutim titraje kojima sam srcem hrlila tebi,
još vidim one zvjezde koje su za nas sjale.
Na dlanu vremena se zrcale mnoga draga lica,
u kristalnoj suzi blješte pogledi i osmjesi razni,
u perivoju duše niče uvijek ljepša ljubavna klica
da listovi knjige života nikada ne ostanu prazni. 
U gradu sanjajućih knjiga, mirisi pjesama se šire,
u misaoteci Proustiani blješte misaona slova,
Artemida, Ametista i Damjana iz ruža vire,
laticama skladaju sonatu od snova
Oluja ruža, mirisno vrijeme puno svjetlih slika iz kojih je sreća izrasla
kristalne suze neba u kojima još uvijek sretna bezvremenom letim,
Sveta tri kralja, vječnost, san u kojem ćutim da nisam odrasla,
Anima candida mi šapuće da sveto trojstvo u sebi osjetim.

2 Kommentare:

http://shadowofsoul.blog.hr/ hat gesagt…

http://www.iskrica.com/weblogs/blog.php?id=1461#log_397944

ovdje stalno prenosim tvoje tekstove i svi su jednostavno oduševljeni tvojim pisanjem, čekaju knjigu :)

u kojoj fazi je knjiga? :)

Unknown hat gesagt…

hvala ti draga sjenko što širiš moje izričaje iskricom.....što se knjige tiče slažem i biram sa lektorom tekstove......treba ih složiti u rijeku svjetlosnih zagrljaja da uistinu postanu svjetlosni put do srca čitatelja.....:-))))