taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 12. Januar 2011

Anima candida u spiralnom vrtlogu kozmičke energije.






U labirintu svijesti gledam vrtlog ljubičastog sjaja,
miluje me svjetlost satkana od božanskih niti,
lutam među zrcalima bez početka i kraja,
osjećam snagu moje prave biti.

U Platoniji odzvanja podne, iskri zenit na oltaru dana,
sa vrha me obasjava nježan purpurne miline snop,
osluškujem prelamanje sanja iz frule Pana,
vidim kako pjevuši kristalni strop.

Violetno sunce mi toplinom nutrinu gladi,
nježno se probija kroz svjesnosti sloj,
milim dodirima moju dušu sladi
kao snenih leptirića roj.

Strune svijesti plešu, čula se otvaraju,
iz dubine se širi tiha titrava sreća,
u srcu se vrtlozi želja stvaraju
pupoljci rajskog cvijeća.

Nestaju granice, svjesnost širi svoje skute,
iz uglova spoznaje nestaje straha tama,
duša uranja u nove, svjetlosne pute,
ćutim da u labirintu nisam sama.

Kroz svijest prolazi blješteći sjaj,
novi osjećaji se u duši stvaraju,
malena bića me uvode u raj,
vrata vremena otvaraju.

Ulazim u svijet sanjanih iluzija,
koračam koridorom tišine,
grli me davna fantazija,
blaga svjetlost dubine.


Keine Kommentare: