taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 15. Januar 2011

Anima candida na ljestvama raja.



Bila sam djete veselja i sreće. Na ljestvama između neba i oceana snova sretoh Anđela koji me odveo u trenutak postojanja. U jednom treptaju njegova oka se zazrcalila sveta krv, prozirna kapljica zapadnog neba. Osjetih da se u drhtaju njegova srca krije svileni purpur Svemira i raspjevana misao o djetetu koje je volilo papirnati mjesec i krilo ga u buketu okrvavljenjih ruža iz oluje sna. U dubini duše su se vrtložile kapljice vječnosti, a u središtu tišine grlile sudbina i san.  Stajala sam na zadnjoj stepenici prije uranjanja u istinitost laži koju su nam servirali na pladnju magije. Sve je to prošlo kroz ranu vremena i ostavilo krvavi trag na ododri trenutka. U rukama buket isplakanih suza i skrivenih znakova prohujalog vremena. Suton se osmjehivao crno- bijelom nebojom prevare ljepote. Hladnoća Saturnovih krugova se kao klješta ovila oko Anime candide i lažnim biserima ispisivala presudu tek otrgnutom osmjehu sa lica vremena. U uglu sjećanja vjekuje starica kojoj je ukradena ispovjest i pretvorena u pledoaje prevare. Nemirom dotaknuta tišina se uzburkala na dnu ljestvi koje završavaju u nevidljivim daljinama sna. Oluja ruža se uzburkala i već utihlo zavijanje tuge u magli prohujalih dana otvori suzama neba vidanu ranu. Artemida, Ametista i Damjana, tri duše sjedinjene u obred izlječenja darovaše svoju krv trenutku buđenja iz noćnih mora. Osluhnuh anđeosku svjetlost da ne čujem bubnjeve šamana vremena koji su najavljivali suton sna. U svjetlosnoj muzici se krila molitva suncu, a pohlepni Saturn je žderao trenutke u kojima su se zrcalile slike njegove već umrle djece. Zatvorih srce u zagrljaj Anđela i dozvolih ružama da me na svojim laticama odnesu u sretnim dušama dohvatne visine. 

Keine Kommentare: