taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 15. Januar 2011

Anima candida na licu vremena








Na licu vremena blješte kristali proteklih godina,
u očima se zrcale sjenke sretnih života,
na tijelu tragovi nježnih dodira,
u srcu ljubavi ljepota.

Radost, veselje i sreća proživljene mladosti
se ogleda u svakom tvom poljupcu,
u nedovršenom zagrljaju zrelosti
na Veronikinu rupcu.

U nama još uvijek živi vrijeme povjerenja,
kao da se ljubav rodila tek sada
rađa nova ljepša uvjerenja
jer su srca još mlada.

Sreću mi dušom svojom daruješ,
svaki časak, svaki tren
njome ti caruješ,
izvor si njen.

Još uvijek sam sretno zaljubljena
u san, u ljubav, u tebe,
u sjaju tvojih zjena
osjećajuć sebe.

Keine Kommentare: