taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 13. Januar 2011

Anima candida u trojstvu Homo ludensa.






Homo ludens, razigrano dijete, osjećajna luda,
titrajuća struna, drhtav, nježan nutarnji zov,
anđeosko biće, vilenjak što dušom vrluda
i čeka da umom krene u spoznaje lov.

Neugasiva svjetlosna nit mi šapuće, ti nisi sama,
priča mi davne bajke, u duši piše nove pjesme,
bljesne snom kad se u mislima pojavi tama,
da tijelom poteku kapi s osjećajne česme.

U bumbaku svijesti se krije iskra, zrcalo cijeloga svijeta
na našem zvjezdanom nebu blješte oči male Luciane,
u rajskom vrtu, u perivoju duše Floriana cvijeta,
u oceanu snova se čuje tihi glas Svjetlane.

U jecaju tišine, na igralištu uma tajni nemir blista,
čuje se svjetlosna muzika malih treperavih bića,
u vrtlog kristalnog vretena se skrila duša čista,
djetinja ljubav koja duši gasi žeđ poput pića.

U univerzumu sanja su vrata iza kojih krijemo tajnu,
u beskrajnosti svijesti, u suncu što sjaji u nama,
u vrtlogu osjećanja mi čuvamo zvjezdu sjajnu,
njome tražimo sreću kada se pojavi tama.

U nutrini bića razigrano trojstvo na trenutak čeka,
tužan treptaj oka, da boli sve u prah slomi, 
osmijeh je njegov duši postelja meka,
pa se i srce u njoj udomi.

Keine Kommentare: