taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 14. Januar 2011

Anima candida u šapatu bisernice.







Kroz vrijeme, vrtnjom kristalnog vretena, moja duša korača,
kroz titrajuće slike moje trojstvo misaono hodi,
na osjećajne otoke, na Ade sna, ono svraća,
na svakom sprudu se ponovo rodi.

U spiralnoj vrtnji se otvara školjka, biser se u njoj sjaji,
iz sedefa zagrljaj pjeska i pjene plete
u dubini svojoj istinu taji,
kapljicu lijepe sjete.

Šapuće biser svjetlom snenim, ljubav je stvorila mene
iz koje se dragulj ljubavi u tvojoj duši rađa,
sreća tvoja izranja iz oceanske pjene
po kojoj plovi života lađa.

U meni se dodiruju tvoji paralelni svjetovi,
tvoje osjećanje je sjenka moje sjene,
u njoj cvjetaju duše cvjetovi
i titraju očiju zjene.

U širini tvoga svemira se večernjica krije
iz vječne ljubavi davno rođena,
na tvom nebu vječno bdije,
tvojim srcem vođena.

Keine Kommentare: