taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 10. Januar 2011

Anima candida na elizejskim poljanama.







Artemida, Ametista i Damjana me u sanje odvode
u Platoniju, kristalnu piramidu na vrhu svijeta,
u vrt grada sanjajućih knjiga u pohode,
u kojem cvijeće spokoja cvjeta.

Osjećam tri gracije, tri čuvarice zvjezdanih noći,
tri anđela, tri vile dok trenutak stvaraju,
dok iz kaleža svijeta ispijaju moći
i sa dušom tiho razgovaraju.

Iz zagrljaja njinog lahor bezvremena struji
iz dodira njinih se rađa nebeski cvijet,
iz šapata svjetlosna pjesma bruji,
iz očiju izranja cijeli svijet.

Tri suđenice u mom srcu izgradiše dvore,
sunčanim prahom posuše dugin sjaj,
u duši mojoj purpur ljubavi tvore,
s njima u sebi ulazim u raj.

Elizejskim poljanama me nosi mirisnih ruža lađa,
šaputavi žubor vremena, moga života sjeme
tad smiruje dušu u kojoj se sreća rađa,
da srce spozna prolaznosti breme.

Keine Kommentare: