taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 25. Juni 2010

Varijacije na temu, agonije i ekstaze ljubičastog sna.





Jutros još snena otvorih vrata terase i osjetih vrtlog vremena i spiralnu dinamiku trenutka, osjetih miris svitanja među još usnulim ružama. Sviježina praskozorja me dotaknula tvojom daljinom i pretvorila kilometre u svjetlosni zagrljaj naše vječnosti. Osluhnuh dolazak ljeta u perivoju želja i osjetih tvoj dah na vratu. Tu si i kada te nema, jer vrijeme ima krila i anđeosku dobrotu, vrijeme taj svojeglavi bog nas vrtnjom nebeskog vretena sjedinjuje u ovom bezvremenom treptaju oka. Dotaknula me tvoja misao, začuh tvoj šapat u lahoru koji je budio ptice i ostavljao tragove tvojih dlanova na ramenima. Još uvijek mi srce zatreperi kada tvoja slika zaiskri zrakom sunca na mom obrazu. Ovo ljubičasto jutrenje najavljuje purpur sutona u kojem ću uroniti u toplinu tvoga glasa i utonuti u sretan san. Na laticama ruža iskri rosa, kristali protekle noći puni zvjezdane poezije koju si mi govorio u snu. Ili je to bio tek Anđeo koji mi je donio boju tvoga glasa u buketu zlaćanih cvijetova i prosuo ih posteljom. Udahnula sam miris tvoga tijela i zaboravila da će to biti samotna noć, noć bez tvoga disanja, noć bez tragova tvoga tijela na jastucima. Stojim na obrocima buđenja i grlim san u kojem si bio utkan u zvjezdani prah i blagost noći bez tmine. Promatram dolazak dana i vidim tvoje tragove u vremenu koje se zaustavilo u onom trenu kada si odlazio. Jasmin pred terasom je procvijetao i miriše uspomenama na Grass i naš medeni mjesec. Udišem sjećanja i nošena svilenkastim krilima anđeoskog tkiva vječnosti nestajem u spirali sna i čekam tvoj povratak na našu Itaku ljubičastu i snenu.

http://dinaja.blog.hr/

Keine Kommentare: