taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 16. Juni 2010

Varijacije na temu, agonije i ekstaze u zagrljaju Uranije, te duše moje duše snene.






Svjetlosnim zagrljajem cijeliš mi rane, dodiruješ me nježnim dodirima svoga kristalnoga bića, šapućeš mi zvijezdanu poeziju, skladaš i sviraš simfoniju boja, pričaš mi priče o sudbini koja se u tvojoj zvijezdanoj knjizi krije. Kada osjetim da ti snage ponestaje i da više ne možeš sama milujem te tkivom nebeskog vretena i osjećam kako se budiš ti kristalni cvijete mog unutarnjeg neba, čutim tvoje drhtaje, naslućujem zagrljaj duše i materije i tada znam da ti bognjo zvijezdanoga neba nisi posustala. Ti me jutrom budiš sjajem svoga bića što u meni bdije, ti krasiš noćnog neba sjaj, ti mrviš okrutne nepostojanja stijene, iskriš u meni željeni raj i šapućeš tiho da početka nema da kraj ne poznaje tvoje unutarnje vrijeme. Suzama svojim ponekad uzburkaš unutarnje oceane, u valovima njinim tad osjetim da sam nesvijesno tebi nanijela zlo, tada uranjam u tvoje nevidljivo tkivo mislima njegujem tvoga bića bol da tuga tvoja prestane, da osjetiš da u zagrljaju sreće iz tebe iznjedrene ja ponovo osjećam tvoje nježno tlo. U zagrljaju svjetlosti tvoje ne osjećam tragove stida, tiho šapućem veliko hvala, koraćam tragovima svjetla do kristalnog zida na kojem se zrcali sve ono što u trenutku nemara nisam osjećala. Hvala ti dušo moja, hvala ti na sreći i ljubavi, hvala ti što osjećam da tvoji uzdasi nikada ne lažu, hvala ti na tišini kojom srce simfonijom boja tebi i meni koljevku od snova grije i ja vjerujem, uistinu vjerujem, u sve ono što mi tvoji nježni dodiri kažu. Ti si moje svjetlosno biće, moje prabiće se u tebi krije, ti čudesna sanja mojih zvjezdana planeto, ti kristalu vječnoga sjaja, ti Kohinoru moje životne krune, ti moje skriveno mjesto sveto u kojem duša Uranije zvijezdani san snuje, besmrtna dušo muze zvijezdane poezije koja svojim treptajima tebi ljubavnu pjesmu piše, ti lakoćo i ljepoto moga postojanja, ti zvijezdani zagrljaju bez početka i kraja, uzdahu, jecaju i uskliku moga nutarnjeg neba, ti šapatu sretnoga trenutka, ti iskro bezvremena u zagrljaju moga zemaljskog vremena. Hvala ti dušo duše moje, hvala ti vječna zvijezdana majko, bezvremni prijatelju stari, ti blagi čuvaru mene i mojih snoviđenja, hvala ti za bezvremenu sreću, ljubav i san. 

http://dinaja.blog.hr/

Keine Kommentare: