taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 21. September 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše na štitu spoznaje.




Nebo je tutnjalo bubnjevima koji su oglašavali laž skrivenu u neprohodnom labirintu spoznaje. Osluškivala sam zavijanje duše u tmini nepostojanja i tražila središte u kojem se sakrio Minotaurus koji je žderao svijest i nagomilavao podatke u svojoj pohlepi za, umu nedostupnim, zakonima svevremena. Osjećala sam zgušnjavanje energije u jednu jedinu točku, u crnu točku koje je prijetila eksplozijom tmine. U jednom, sudbonosnom, treptaju oka neka nevidljiva ruka mi pokloni štit, čudesnu svjetlost koja se probijala kroz tminu lažnoga znanja. Zaustavila sam misao na štitu tog čarobnog trenutka spoznaje. Poželjeh da miruje, da sama postane oružje koje će me obraniti od neznanja. Šaputava svjetlost, tajnoviti jezik svemira, mi odaje porijeklo grijeha, uvodi me u orkanske visove taštine i ukazuje na pogreške počinjene na zvjezdanim stazama svjesnosti. Potrošila sam uzaludno vrijeme u Avalonu snova, vjerujući u snagu znanosti i poštivanje kozmičkih zakona ispisanih u gradu sanjajućih knjiga. Buđenje je bilo bolno, ali novo svitanje je zaiskrilo kapljicama stare sreće. Uronih u vrnju vretena genetskog znaka bezvremena i dotaknuh misao na izvoru sna. U zagrljaju sunca i mjeseca prepoznadoh slova ispisana na smaragnoj ploči alkemijskog vjenčanja. Krenuh putokazom ka inače nedohvatnim daljinama svijesti i uronih u nebeski ocean života. Nađoh se u zagljaju spasioca moreplovaca u bespuću neznanja. Jedan mi ponudi svoja leđa i odnese me u najudaljeniji kutak mog malog svemira. Slušala sam titranje zlatnoga reza i slijedila zlaćanu spiralu njegove vječne muzike. Sjećanja su stizala iz utopije, davno pročitane vizije o kontinentu sretnih ljudi, mješala se sa snovima o državi sunca i postala moja misao zaustavljena na štitu istine.  Sa smaragne ploče mi se još uvijek smiješi drevni san i mudrost o vječnom postojanju u kotaču života.

http://umijece-vremena.blogspot.com/

Keine Kommentare: