taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 28. September 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u traganju za istinom






Cijelog života istinu zbori jer to pravom ženom te tvori, nježni imperativ kojim su me roditelji uputili u život. Istina? Što je istina, čija istina je prava istina, postoji li uopće univerzalna istina? Tražila sam izvor sa kojeg ona istiće, tražila sam ga u pročitanim knjigama, u odsanjanim i nedosanjanim snovima, u vremenu poezije ruža, u svjetlosnom zagrljaju sretnoga trenutka. Ta tajnovita dimenzija našeg postojanja osvijetljava sve, ali nam još uvijek nije razsvijetlila tajnu svoga istinskog bića. U zrcalima svijesti naslućujem njenu dušu, osjećam njeno milovanje, čujem njen glas. Pitanja se iskre u znatiželjnom umu, pozivaju na lutanje po tajnovitom drumu svjesti, na uranjanje u ocean duše, na spoznaju lahora koji u spoznaji nježno puše. Često se pitam postoji li neka još neodkrivena knjiga, brevijar ispisan zvjezdanim slovima duše univerzuma, enciklopedija spoznaje u kojoj su zabilježene sve istine o postanku svijeta. Možda je to knjiga koja šaputavom svjetlosti svijesnosti odaje tajnovitost kozmičkih zakona, iz koje nam se smiješe kristalni cvjetovi, iz koje nam pjevaju ptice, iz koje nas miluju mirisi vječno sanjanog perivoja snova. Nekada pomislim da se u toj još nepročitanoj knjizi porijeklo vatre krije, da me iz nje dodiruju plameni jezici spoznaje, da se iz nje širi zvjezdani prah i postaje svjetleća kapljica ove čudesne rijeke bez povratka. Jesmo li slijepi za istinu koja sniva svoj san u zagrljaju pamtivjeka, jesmo li gluhi za simfoniju istine koja izranja iz svakog čovjeka, jesmo li neosjetljivi na svjetlost našeg malog nebeskog svoda, nedodirljivi za milovanja koja nam daruje našeg oceana snova voda. Zašto često lutamo bez cilja, postajemo nesigurni astronauti u bespuću neba, zašto ne širimo svoje duše krila u zagrljaju svjesnosti u kojoj se možda ipak krije ona istina koju srce treba?

Tekst je iznjedren iz pitanja "Odakle dolazi ljepota" iz davno napisanih tekstova o traganju za izvorom ljubavi, satkan iz izričaja moje znatiželjne duše i zagrljaja mudrosti i znanosti.

slika, Erich Kraft.

Keine Kommentare: